#257 hehe det tilladt og låne ide'er. mange spil ville slet ik være lavet hvis ikke de lånte f.eks.
8-)
jeg tænker nu mest på det med PS Eye, for mange måneder siden viste Sony lidt om hvad de rodede med i deres udviklings afdelingen, en af tingene var blandt andet en lille stk. software som via. Playstation eye'et ku animere de ting som nogen tegnede, blev demostret med en Tank spil, hvor personerne selv tegnede deres Tank, og så via. PSeye'et så blev det scannet ind og bragt til live.
Det lidt det samme de gør i EyePet video'en, hvor de tegner en bil og så vække den til live.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
"there is an option to swap discs -- by pressing select during a session of SingStar on the PS3 and exchanging the disc for any PS2 SingStar game, you will be allowed you to choose the songs from the PS2 disc. This is not permanent and you will need to have the PS2 disc in the drive in order to sing these songs.
Moreover, as one of our readers asked, there were those of you who were concerned that PS3s without backwards compatibility would lack this feature. No need to worry; Sony has stated a free patch is coming for current SingStar game and this new disc-swapping feature will now be standard on all future incarnations of the title."
#251 elwood 16 år siden
Der blev vist trailer for Heavy Rain 2009 er release året. (nej traileren er ikke dukket op endnu)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#252 ks 16 år siden
En absurd uinteressant konference, fy fan - sik en skuffelse!
#253 elwood 16 år siden
havde heller set tekst fra 1up folkene f.eks.
men nej det er ikke E3 format med konfrerenchen, havde jeg heller ikke regnet med.
Jeg satser nhu mere på lidt spændede trailers i de kommene dage.
#254 elwood 16 år siden
Im excited... selv om vi ikke ser andet end Quick time events pt.
Man kan sige meget om EyePet, men kreative det er de sony folk sku.
EyePet
#255 elwood 16 år siden
Mad World til Wii Jeg ser frem til det, af folkene bag Okami.
Og lad os da lige f[ lidt mere direct footage af Mirrors Edge.
Mirrors Edge
#256 elwood 16 år siden
#257 Corgan 16 år siden
Ja, Sony er meget kreative. Hvor mon de får alle de ideer fra?
;-)
#258 elwood 16 år siden
8-)
jeg tænker nu mest på det med PS Eye, for mange måneder siden viste Sony lidt om hvad de rodede med i deres udviklings afdelingen, en af tingene var blandt andet en lille stk. software som via. Playstation eye'et ku animere de ting som nogen tegnede, blev demostret med en Tank spil, hvor personerne selv tegnede deres Tank, og så via. PSeye'et så blev det scannet ind og bragt til live.
Det lidt det samme de gør i EyePet video'en, hvor de tegner en bil og så vække den til live.
#259 elwood 16 år siden
#260 McPeter 16 år siden
"there is an option to swap discs -- by pressing select during a session of SingStar on the PS3 and exchanging the disc for any PS2 SingStar game, you will be allowed you to choose the songs from the PS2 disc. This is not permanent and you will need to have the PS2 disc in the drive in order to sing these songs.
Moreover, as one of our readers asked, there were those of you who were concerned that PS3s without backwards compatibility would lack this feature. No need to worry; Sony has stated a free patch is coming for current SingStar game and this new disc-swapping feature will now be standard on all future incarnations of the title."
http://www.ps3fanboy.com/2008/08/20/singstar-firmw...
Dette skulle også kunne lade sig gøre mellem vol.1 og vol.2 af ps3 udgaverne... tror jeg.