Gravatar

#2591 elwood 16 år siden

umiddelbart.

Altså jeg synes da du sku prøve og hente den igen for at se om det virker nu.

ellers så få hentet Flower 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#2592 elwood 16 år siden

Gravatar

#2593 elwood 16 år siden

Så er Area5's (folk fra det daværne 1up show) nye afsnit af CO-OP oppe.

CO-OP: Episode 2
Gravatar

#2594 elwood 16 år siden

Så fik jeg set CO-OP færdig

for satan det er tight production, mad skillz.

Herlig humor de har med deres siuation, først sidder de og laver joke med 1 serial til final cut, så da en anden hopper på det ryger arbejdet, og de har ikke gemt go humor.

Hernæst henvender de sig til Matt, som siger at han endelig har overbevist paypal om de ikke er terroister (folks+ min donation kom ind mistænkeligt hurtigt i små beløb, så paypal blev mistænksomme, og derfor kunne de ikke bruge deres penge de havde fået)

Men det kunne de nu, og så gik turen til Apple, hovedsædet aka. I visited the mothership (der er sikkert flere små apple jokes, men nu jeg ikke apple mand så det ved DarkLight sikkert mere om)

Der var en underlig opdeling af showet den her gang med black bars i top og bund når jeg så det på mit tv, ved ikke om det blot er noget de tester eller, ville helst ha jeg bare fik udnyttet hele billedet.

Men klasse produktion, klart mit nye ynglings gameshow, musikken love it.

Generelt et rigtig godt afsnit.

Nåja spillene ehmm der ses på Fallout 3 DLC'en, og skate 2.
Gravatar

#2595 elwood 16 år siden

Gravatar

#2596 ks 16 år siden

Har nogen af jer nogensinde givet GTA IV et seriøst forsøg online?

Igår og idag har jeg besluttet at prøve det godt igennem, da jeg savner noget her i tiden indtil KillZone 2 ... Men! Er du gal, hvor er det bare ringe. Det tager århundrede at finde en god server, hvilket kun gøres værre af konstante load tider mellem hvert forsøg, da man kastes tilbage til singleplayer om og om igen. Men, når det så endelig lykkedes at finde et GTA Race med flere end 3-4 personer på, uden lag og idlere, er det blot andre ugennemtænke valg, der generer en. Fx døde jeg i et race af en nutcase, der udelukkende brugte tid på at skyde folk ned frem for at finde en bil og deltage. Men ikke nok med det! Da han først havde fået mig en gang, spawnede jeg konstant (!) 10 meter fra ham uden våben. Resultat? Skudt, spawn, skudt, spawn. Temmelig idiotisk måde at sætte et onlinespil op på.

Forsøgte mig også lige med Far Cry 2 online - også temmelig forfærdelig online oplevelse.

Nu overvejer jeg så om jeg skal investere i Burnout Paradise, eller om har tålmodighed et par uger endnu inden mit næste større fix :~
Gravatar

#2597 elwood 16 år siden

Self. skal du ha burnout paradise, det der diskousion om du skal eller ej, vil jeg slet ik hører tale om.. om det så bliver nu eller senere er op til dig 8-)
Gravatar

#2598 rubberdub 16 år siden

BP er altså ikke så godt som drengende gør det til...
ehmmm ehmmm whachamacalit... ah´a mobile fone!
Gravatar

#2599 DarkLight 16 år siden

Næ. Men det er så godt som drengene gør det til ;)
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#2600 elwood 16 år siden

exactly!

Skriv ny kommentar: