#2616 Surround ja :) mit store hulrum af viden står i om jeg skal ud og have mig en ny forstærker for at få max udnyttelse...og i så fald skal man så have en med decoder i eller om PS3 kan klare tricket for så vidt jeg kan se skal man op i en "slat" penge for at få HD decoding med i forstærkerne
Umiddelbart er jeg ikke stødt på receivere under 3000 kr. der har HDMI-indgang, så du kan få fuld udnyttelse af lyden og spare lidt penge ved at bruge dekoderen i PS3'eren, men det er også et helt ok prisniveau, synes jeg.
Du kan selvfølgelig kigge på brugtmarkedet. Jeg har f.eks. en Denon 1908, hvor der er HDMI-indgang i, men ikke indbygget dekodere til DTS-HD MA ect., det er jo ikke umuligt at du kan finde sådan en til et par tusind kroner, hvor der stadig er garanti på.
#2611 McPeter 16 år siden
http://playstation.joystiq.com/2009/02/18/trophies...
#2612 DarkLight 16 år siden
Eurogamer: 9 / 10
#2613 rubberdub 16 år siden
#2614 elwood 16 år siden
Morpheus Unfortunaly noo one cann be told what Noby Noby Boy is, You have to see it for yourself.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#2615 cyberzed 16 år siden
Haves:
HDTV
PS3
"Gammel" forstærker
Ønskes:
Fuld udnyttelse af HD-audio
Hvis jeg skal skifte min forstærker ud skal jeg så
A. Have en forstærker med HD-audio decoding
B. Bare have en forstærker der kan tage signalet ind da min PS3 decoder (aner jeg så ikke om den gør)
Oplysning søges med lys og lygte :)
#2616 filmz-Kadann 16 år siden
Skal det være surround?
#2617 DarkLight 16 år siden
#2618 filmz-Kadann 16 år siden
Et definitionsspørgsmål - og eftersom det er det, er det jo bedre at være sikker, ikke? :)
PS3'eren kan jo sagtens dekode DTS-HD MA og andre lossless lydspor og sende dem til en forstærker som et stereosignal.
#2619 cyberzed 16 år siden
#2620 filmz-Kadann 16 år siden
Afhængigt af dine højttalere og budgettet, er der et par muligheder.
Sony STR DG820 - koster lige omkring 3000 kr.
Onkyo 606 - koster fra omkring 4000 kr.
Hi-Fi Klubben har tilbud på en Denon, hvis du skal bruge endnu flere muskler:
http://www.hifiklubben.dk/produkter/surround/recei...
Den fås dog kun i sølv til den pris.
Umiddelbart er jeg ikke stødt på receivere under 3000 kr. der har HDMI-indgang, så du kan få fuld udnyttelse af lyden og spare lidt penge ved at bruge dekoderen i PS3'eren, men det er også et helt ok prisniveau, synes jeg.
Du kan selvfølgelig kigge på brugtmarkedet. Jeg har f.eks. en Denon 1908, hvor der er HDMI-indgang i, men ikke indbygget dekodere til DTS-HD MA ect., det er jo ikke umuligt at du kan finde sådan en til et par tusind kroner, hvor der stadig er garanti på.