Gravatar

#2701 elwood 16 år siden

Så daffer jeg hen og henter mit KZ2 nu her.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#2702 ks 16 år siden

Hvad synes du, Dark-Light? :)
Gravatar

#2703 DarkLight 16 år siden

Det er fantastisk. Dog synes jeg styringen er lidt sluggish. Mere end i demo'en. Har I ændret på standard opsætningen?
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#2704 Guts 16 år siden

Det eneste jeg har ændret er at ændre kontrollen til Alternativ 2, da jeg synes den passer bedre til de ting jeg bruger mest og bedst.
"If you don't stand for something, you'll fall for anything"
Gravatar

#2705 elwood 16 år siden

Har lige set CO-OP episode 4, som er well afslutningen på første sæson, gutterne har nu fået en kontrakt, med nogen, hvem det er kommes der dog ikke ind på den her gang, da Jay Fresh "afbryder" det hele hehe.

Men tillykke til dem da, med en kontrakt i hus, og HD cam i hus, tegner sæson 2 til og blive endnu bedre.

Nå episoden, der er en enkel lille segway, men det omhanlder mere en slags dagligdag med Street Fighter, ellers går de direkte i kødet med og snakke, der snakkes om Street Fighter IV, i en aftenstund ude på altanen, damm det virker hel hygligt.

Herefter tages der i butik for at købe nyt Videobånd, og uden for butikken foran en plakat til Lost and Damned, snakkes der om ja Lost and damned Exclusive DLC til 360 udgave af GTA IV.

Må sige jeg er vild med den måde de formår og bruge omgivelserne på i programmet.

CO-OP Episode 4
Gravatar

#2706 ks 16 år siden

Jeg har også ændret til alternativ 2, og så sat sensitiviteten et hak ned.

Jeg bryder mig dog stadig ikke synderlig meget om kontrollen. Den virker tung (som vel er meningen), men også upræcis.
Gravatar

#2707 DarkLight 16 år siden

Jeg bruger også Alternate 2, samt efter lidt prøven frem og tilbage, fjernede jeg "Hold on zoom" igen.
Jeg synes stemningen i spillet er superfed, og man får rigtig fornemmelsen af "beskidt krig".
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#2708 elwood 16 år siden

Jeg munter mig stadigvæk i Lost and damned, det er nok noget nær det bedste DLC jeg har prøvet.

Og der er virkelig forskel på Johnny og Nico som spilfigurer.

Killzone 2 må jeg lige ha til gode, det ligger fint og venter på mig 8-)
Gravatar

#2709 elwood 16 år siden

Så er Lost and Damned gennemført, ahh det var satme en god oplevelse, glæder mig allerede til den næste DLC fra Rockstar til GTA IV, som kommer senere i år efter planerne.

Gravatar

#2710 elwood 16 år siden

Cool lille end credits ting, hvor man ligesom med GTA IV flyver rundt omkring i byen med et kamera, og her i Lost and Damned ser man så blot alle mulige begivenheder med Nico Bellic i, som man også møder undervejs i spillet.

Skriv ny kommentar: