Jeg havde lige en fed oplevelse i GH3. Muses "Knights of Cydonia" har længe været en af de sidste på medium, jeg bare ikke kunne klare, men jeg har lige nuppet den. Yes. :D
En anden ting er at min Playstation er begyndt at larme ekstremt meget og er bange for at den er ved at give op. :(
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
#2743 - jeg synes også min er begyndt at larme mere end den plejer. Har overvejet at støvsuge den men har ikke lige fået gjort det.
Og ja - GH:3 er stadig et spil der holder maks! Det kan godt være at jeg finder på at sætte GH:WT og RB:AC/DC på når jeg har gæster, men hvis jeg bare skal spille selv og stadig være udfordret på et underholdende plan - ja så er det GH:3 jeg finder frem - gameplay værdien i det spil er simpelthen uovertruffen!!!
Er begyndt jævnligt at kunne gennemføre Through the Fire and Flames på Hard og har også nappet de andre 3 DLC Dragonforce sange adskillige gange. Mangler dog at få dem op på 4 stjerner selvom jeg tror jeg er tæt på med Deathsquad sangen. Har fået One op på 4 stjerner på hard, men jeg sidder dog stadig fast i tier 7 på expert med Before I Forget - den er simpelthen psyco svær!!! Sidder stadig fast i den første 3. del og har endda prøvet i training mode at komme frem til slutningen som er fuldstændig vandvittig - de hurtige dobbeltskift er jo praktisk talt umulige at lave - imho.
Men har det dog stadig sjovt med mange af de andre sange. :-) Sidder iøvrigt stadig mega fast i første sang af RB:AC/DC - Thunderstruck er sgu alligevel svær på expert... :-)
Eight tracks-from-the-past have been revealed so far:
"Barracuda" by Heart "I Love Rock N Roll" by Joan Jett and The Blackhearts "I Wanna Rock" by Twisted Sister "Killer Queen" by Queen "Killing in the Name" by Rage Against The Machine "Nothin' But A Good Time" by Poison "Them Bones" by Alice in Chains "Through the Fire and Flames" by Dragonforce
Lyder umiddelbart ikke som noget man behøver at købe når man har GH:3 og GH:WT. Meeen nu må vi jo lige se - det kan jo være de spicer det op med endnu flere af de gamle klassikere.
Har lige fået mine 2 arcade fight sticks! FUUUUUCK hvor er de bare nice!!! De er kæmpe store, har metal bund og har den *helt* rigtige lyd når man bevæger stick'en. :-)
Som taget direkte ud af en grillbar... glæder mig SÅ meget til at teste dem! :-)
#2741 DarkLight 16 år siden
#2742 Bony 16 år siden
#2743 Bony 16 år siden
En anden ting er at min Playstation er begyndt at larme ekstremt meget og er bange for at den er ved at give op. :(
#2744 ks 16 år siden
#2745 McPeter 16 år siden
Og ja - GH:3 er stadig et spil der holder maks! Det kan godt være at jeg finder på at sætte GH:WT og RB:AC/DC på når jeg har gæster, men hvis jeg bare skal spille selv og stadig være udfordret på et underholdende plan - ja så er det GH:3 jeg finder frem - gameplay værdien i det spil er simpelthen uovertruffen!!!
Er begyndt jævnligt at kunne gennemføre Through the Fire and Flames på Hard og har også nappet de andre 3 DLC Dragonforce sange adskillige gange. Mangler dog at få dem op på 4 stjerner selvom jeg tror jeg er tæt på med Deathsquad sangen. Har fået One op på 4 stjerner på hard, men jeg sidder dog stadig fast i tier 7 på expert med Before I Forget - den er simpelthen psyco svær!!! Sidder stadig fast i den første 3. del og har endda prøvet i training mode at komme frem til slutningen som er fuldstændig vandvittig - de hurtige dobbeltskift er jo praktisk talt umulige at lave - imho.
Men har det dog stadig sjovt med mange af de andre sange. :-)
Sidder iøvrigt stadig mega fast i første sang af RB:AC/DC - Thunderstruck er sgu alligevel svær på expert... :-)
#2746 McPeter 16 år siden
Eight tracks-from-the-past have been revealed so far:
"Barracuda" by Heart
"I Love Rock N Roll" by Joan Jett and The Blackhearts
"I Wanna Rock" by Twisted Sister
"Killer Queen" by Queen
"Killing in the Name" by Rage Against The Machine
"Nothin' But A Good Time" by Poison
"Them Bones" by Alice in Chains
"Through the Fire and Flames" by Dragonforce
Lyder umiddelbart ikke som noget man behøver at købe når man har GH:3 og GH:WT. Meeen nu må vi jo lige se - det kan jo være de spicer det op med endnu flere af de gamle klassikere.
#2747 elwood 16 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#2748 McPeter 16 år siden
Som taget direkte ud af en grillbar... glæder mig SÅ meget til at teste dem! :-)
#2749 cyberzed 16 år siden
#2750 Guts 16 år siden
Jeg tror det er jvf. #2723