Gravatar

#2791 elwood 16 år siden

Jep udviklerne virker også som om de ved hvad de gør i interviews'ne jeg har hørt, men jeg synes jeg har hørt den sang før dog.

Men yep ser bestemt ik dårlig ud.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#2792 DarkLight 16 år siden

Spin attack ligner dog crap :)
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#2793 elwood 16 år siden

hehe 8-)

Ja og hvor er hans Highkicks!
Gravatar

#2794 elwood 16 år siden

Funcom afslører deres MMO The Secret World på GDC

Ragnar Tornquist manden bag The Longest Journey (et af de "nyer" tids bedste adventure spil efter min mening)

Vil til dette års GDC afslører mere omkring dette spil, som indtil videre kun har bestået af Concept art, og så nok en af de mest omfattene Virals kampanger for et spil.

Spillet bliver en blanding mellem Nutidige verden og den gamle tid, magisk og normal.

Dette er nok et af de eneste MMO's der har vakt min interesse, og hvis jeg sku hoppe på en evt. MMO bølge, ku det her være spillet, uanset hvad glæder jeg mi hvertfald til og høre mere om det.

Lad os håbe det går bedre end med Age of Conan

Madworld til Wii får præcis den omtale jeg havde håbet på, så det ser jeg frem til og lege med.

1up

IGN

Gravatar

#2795 DarkLight 16 år siden

Madworld Eurogamer: 7 / 10
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#2796 elwood 16 år siden

stadigvæk fin karakter for mig, er nu også mest intresseret i indtrykne af spillet. 8-)

Og jeg er også intresseret i det fordi det er de tidligere Clover folk bag blandt andet Okami der står bag det, og man må sige det er et stilskift der vil noget.
Gravatar

#2797 elwood 16 år siden

Drengene fra GiantBomb kigger på Madworld til Wii.

Madworld

Og Area5 gutterne er ude med deres nye episode i HD og hele baduljen, der ses på Noby Noby Boy (dog ikke i samme humoristiske grad som da Giantbombs Jeff og Ryan så på det)

Og så ses der på Killzone 2 med gæstevisit af John Davison (også en tidligere 1up'er back in the days)

Som nu driver siden whattheyplay.com som skal hjælper forældrene med og fortælle hvem spillene er egnet til, og da Hr. Davison selv er stor gamer, ved han hvad han taler om, og der gives ikke blot en aldresbegrænsning, men der snakkes detaljerede om hvad spillene indeholder. Har før nævnt hans side i tråden her.

rigtig go episode af Co-op dog er titel sangen ikke så fantastisk go, her er 1up Show themet bedre, selv om det er de samme folk der har spillet og sunget co-op's

Logo'et er dog herlig retro.

Det er så hver tirsdag at det vil være ny episode, og som sagt kan den eksklusiv ses på.

Revision3

Fremover, i en aller helvedes masse formater 8-)
Gravatar

#2798 elwood 16 år siden

Gravatar

#2799 colocho 16 år siden

Er jeg den eneste der er træt af at spil altid, mere eller mindre, får skylden når en eller anden tumpe beslutter sig for at skyde løs på en skole?

Prøv lige at læse denne artikel på bt: http://www.bt.dk/article/20090312/nyheder/90312007...

Uddrag af artiklen:

"I de seneste måneder har han tilsyneladende brugt meget tid på skydespil på computeren, bl.a. har politiet fundet spillet "Counter Strike" i hans hjem."

"Han elskede skydespil som "Counterstrike" og så mange horrofilm. Det ville ikke overraske mig, hvis han faktisk havde tilbragt hele natten med at spille, har hørt om massakren i USA og så selv er taget over på skolen og er gået amok, fortæller kammeraten."

"Måske var hans liv ikke så perfekt. Selvom hans forældre var velhavende, og han fik, hvad han pegede på. Han var indelukket derhjemme og gik aldrig ud. I stedet spillede han meget computer - Counter Strike. Venner havde han ikke mange af, de ville kun være sammen med ham, fordi han havde penge."

Counter Strike må godt nok være farligt hva!?

Lige et surt opstød herfra..
I admire its purity. A survivor... unclouded by conscience, remorse, or delusions of morality.
Gravatar

#2800 El Capitan 16 år siden

Jeg har spillet Fallout 3 i 3 måneder! Så nu tror jeg sgu jeg Nuker KBH mens jeg kigger på fra et tårn i Roskilde!

Skriv ny kommentar: