Yes endelig et Star Wars Spil hvor man føler sig total badass med force powers
Hvis ikke man er Badass når man kan KASTE rundt med en Tie-Figther så ved jeg sku ikke hvad 8-)
having a blast with the demo so far, fede måder man kan gå og påvirker miljøet på ved at bøje metallet, eller bare måden som en dør bliver åbnet med et force push.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Came'ret ku dog godt være mere intelligent, med og blive bag en.
Men generelt er jeg ret glad fro demo'en især Force Powers'ne er godt lavet, man føler som sagt virkelig at man er magtfuld, og ikke bare hey se mig jeg kan skubbe til en person.
Demo'en slutter dog ret brat synes jeg, lige når man har det allermest sjovt.
men spilet er stadig buy day one for mig, ligesom det var første gang jeg hørte om det.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
"Quantic Dream president David Cage has confirmed there will be playable demo of Heavy Rain. He indicated that he "wouldn't want to spoil the story" as it will surprise people due to its unusual-for-a-video-game nature. Eurogamer speculates that the demo will therefore most likely focus on the game's mechanics.
Apparently, the video that was released yesterday is a separate episode that is unrelated to the main plot, which prompted the question of whether there will be DLC episodes in the future. Cage agrees its a possibility, but concedes that it is simply too early to talk about. The interface of Heavy Rain is "entirely contextual" and therefore open to the possibility of other stories.
Our very own Jem Alexander just got some hands-on time with Heavy Rain at LGC, so stay tuned for more details about this PS3 exclusive!"
#283 Haha tror der går lidt tid ind i 2009 før vi ser den.
Hmm gad vide om David Cage også fremstår digital denne gang og fortæller om demo'en, det var en ret fed ting i demo'en til Fahrenheit 8-)
#284 men men, jeg vil ha mere, har så også læst at de vidst lige har tweaket ens force powers så man kke er hel så stærk på det her sted i retail udgaven, men stadigvæk sku man ku sparke en omgang seriøs røv.
#286 Jeg var mere duperet over at kaste med en freaking Tie Figther men ja 8-)
og I traileren til spillet nedlægger han en Freaking Battlecruiser! tror nok desværre kun det er i en mellemsekvens vi får lov til og se det, but still det ret vildt.
#287 - ja det var fantastisk at kaste med slipsekæmpere. ;-)
Iøvrigt US PSN update:
Playable Content Ratchet & Clank Future: Quest for Booty Full-Game ($14.99) Star Wars: The Force Unleashed Demo (free) The Last Guy Demo (free) NFL Head Coach 09 Demo (free)
Add-on Content Hot Shots Golf Kratos Character ($1.99) Haze Domination Pack (free) EA Sports Fantasy Football Live Score Tracker ($0.99) EA Sports Fantasy Football Live Draft Ticker ($0.99) Dragonforce Track Pack ($6.25)
Videos Ratchet & Clank Future: Quest for Booty Leipzig Trailer PSN Leipzig Trailer inFamous Leipzig Trailer Warhawk Fallen Star Trailer The Last Guy Cities Trailer 2x PAIN Trailers 2x Brothers in Arms: Hell's Highway Trailers 2x Vampire Rain: Altered Species Trailers 3x Madden NFL 09 Trailers
Wallpapers and Themes inFamous Theme Ratchet & Clank Future: Quest for Booty Theme 3x TNA iMPACT! Wallpaper MotorStorm: Pacific Rift Wallpaper 2 Ratchet & Clank Future: Quest for Booty Wallpaper
Rock Band DLC Devo - "Girl U Want" (new original recording) - $1.99 Devo - "Through Being Cool" (new original recording) - $1.99 Duran Duran - "Girls on Film" - $1.99 (wuhu!) :-) Duran Duran - "Rio" - $1.99 The Janitors - "Get Your Rock On" - $0.99
The Last Guy Demo, hmm den overså jeg da da jeg gik amok med og hente alt muligt ned i aftes, hehe det skal jeg da lige prøve, traileren ser satme langt ude.
#281 elwood 16 år siden
Hvis ikke man er Badass når man kan KASTE rundt med en Tie-Figther så ved jeg sku ikke hvad 8-)
having a blast with the demo so far, fede måder man kan gå og påvirker miljøet på ved at bøje metallet, eller bare måden som en dør bliver åbnet med et force push.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#282 elwood 16 år siden
Men generelt er jeg ret glad fro demo'en især Force Powers'ne er godt lavet, man føler som sagt virkelig at man er magtfuld, og ikke bare hey se mig jeg kan skubbe til en person.
Demo'en slutter dog ret brat synes jeg, lige når man har det allermest sjovt.
men spilet er stadig buy day one for mig, ligesom det var første gang jeg hørte om det.
#283 McPeter 16 år siden
Apparently, the video that was released yesterday is a separate episode that is unrelated to the main plot, which prompted the question of whether there will be DLC episodes in the future. Cage agrees its a possibility, but concedes that it is simply too early to talk about. The interface of Heavy Rain is "entirely contextual" and therefore open to the possibility of other stories.
Our very own Jem Alexander just got some hands-on time with Heavy Rain at LGC, so stay tuned for more details about this PS3 exclusive!"
Kom nu snart med den demo...please! :-)
#284 tiany 16 år siden
#285 elwood 16 år siden
Hmm gad vide om David Cage også fremstår digital denne gang og fortæller om demo'en, det var en ret fed ting i demo'en til Fahrenheit 8-)
#284 men men, jeg vil ha mere, har så også læst at de vidst lige har tweaket ens force powers så man kke er hel så stærk på det her sted i retail udgaven, men stadigvæk sku man ku sparke en omgang seriøs røv.
#286 McPeter 16 år siden
#287 elwood 16 år siden
og I traileren til spillet nedlægger han en Freaking Battlecruiser! tror nok desværre kun det er i en mellemsekvens vi får lov til og se det, but still det ret vildt.
#288 McPeter 16 år siden
Iøvrigt US PSN update:
Playable Content
Ratchet & Clank Future: Quest for Booty Full-Game ($14.99)
Star Wars: The Force Unleashed Demo (free)
The Last Guy Demo (free)
NFL Head Coach 09 Demo (free)
Add-on Content
Hot Shots Golf Kratos Character ($1.99)
Haze Domination Pack (free)
EA Sports Fantasy Football Live Score Tracker ($0.99)
EA Sports Fantasy Football Live Draft Ticker ($0.99)
Dragonforce Track Pack ($6.25)
Videos
Ratchet & Clank Future: Quest for Booty Leipzig Trailer
PSN Leipzig Trailer
inFamous Leipzig Trailer
Warhawk Fallen Star Trailer
The Last Guy Cities Trailer
2x PAIN Trailers
2x Brothers in Arms: Hell's Highway Trailers
2x Vampire Rain: Altered Species Trailers
3x Madden NFL 09 Trailers
Wallpapers and Themes
inFamous Theme
Ratchet & Clank Future: Quest for Booty Theme
3x TNA iMPACT! Wallpaper
MotorStorm: Pacific Rift Wallpaper 2
Ratchet & Clank Future: Quest for Booty Wallpaper
Rock Band DLC
Devo - "Girl U Want" (new original recording) - $1.99
Devo - "Through Being Cool" (new original recording) - $1.99
Duran Duran - "Girls on Film" - $1.99 (wuhu!) :-)
Duran Duran - "Rio" - $1.99
The Janitors - "Get Your Rock On" - $0.99
#289 elwood 16 år siden
Haha, den har jeg sku ik hørt før genial.
Slipse-kæmpere 8-)
The Last Guy Demo, hmm den overså jeg da da jeg gik amok med og hente alt muligt ned i aftes, hehe det skal jeg da lige prøve, traileren ser satme langt ude.
#290 elwood 16 år siden