Fik downloaded Outrun i torsdags. Lad mig sige det sådan - det virker som et 80'er spil rent gameplay mæssigt. Slå din egen tid og det er ca. det. Dog er der også en udfordringsmode hvor man skal gøre forskellige ting og så kan man køre mod en ghost-car.
Har ikke prøvet multiplayer endnu (ved ikke om man overhovedet kan). Indtil videre synes jeg nok at 75kr er lige i overkanten for dette spil, men kan jo være jeg bliver mere bidt af det når jeg får spillet lidt mere.
Til gengæld købte jeg også Crash Commando og damn - det er dæleme sjovt! Minder lidt om en ikke-tur-baseret udgave af Worms hvor man bare spæner rundt og nakker hinanden. Mener det er på tilbud indtil torsdag - bestemt et køb værd. :-)
Nu har jeg set at der er flere af jeg spilnarkomaner som har spillet Fallout 3. Er det godt? og hvad er det egentlig for noget, hva andre spil minder det om?
Jeg er i gang med at gennemføre det for anden gang og ja, det er ret godt. Det er et ret typisk rollespil, altså noget med at gå op i level, blive bedre til sine skills o.s.v. - det foregår bare i en postapokalyptisk verden, lidt i retning af "Mad Max". Superfed stemning, god historie og masser af udfordrende quests.
Nå okay, så det er faktisk bare et almindeligt rollespil? Så tror jeg desværre at jeg holder mig væk, jeg har nemlig aldrig været til rollespil, det var derfor jeg lige skulle høre, for jeg havde en fornemmelse at det var i den retning, men var dog meget usikker.
Jeg er heller ikke vild med rollespil normalt, men Fallout 3 har dog holdt mig ret godt fanget over to omgange nu og jeg regner bestemt ikke med at det er sidste gang jeg spiller det igennem.
#2997 Nåå, det lydre straks lidt bedre, at der er een som har det som mig, ikke kan lide rollespil, men godt kan lide at spille Fallout 3. Så kan det da godt være jeg skal begynde at se mig om efter det...
#2991 McPeter 16 år siden
Har ikke prøvet multiplayer endnu (ved ikke om man overhovedet kan). Indtil videre synes jeg nok at 75kr er lige i overkanten for dette spil, men kan jo være jeg bliver mere bidt af det når jeg får spillet lidt mere.
Til gengæld købte jeg også Crash Commando og damn - det er dæleme sjovt! Minder lidt om en ikke-tur-baseret udgave af Worms hvor man bare spæner rundt og nakker hinanden. Mener det er på tilbud indtil torsdag - bestemt et køb værd. :-)
#2992 elwood 16 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#2993 elwood 16 år siden
Looking good, looking good, and sounds too.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#2994 MuManden 16 år siden
Er det godt? og hvad er det egentlig for noget, hva andre spil minder det om?
#2995 filmz-Kadann 16 år siden
Jeg er i gang med at gennemføre det for anden gang og ja, det er ret godt. Det er et ret typisk rollespil, altså noget med at gå op i level, blive bedre til sine skills o.s.v. - det foregår bare i en postapokalyptisk verden, lidt i retning af "Mad Max". Superfed stemning, god historie og masser af udfordrende quests.
#2996 MuManden 16 år siden
Så tror jeg desværre at jeg holder mig væk, jeg har nemlig aldrig været til rollespil, det var derfor jeg lige skulle høre, for jeg havde en fornemmelse at det var i den retning, men var dog meget usikker.
#2997 filmz-Kadann 16 år siden
Jeg er heller ikke vild med rollespil normalt, men Fallout 3 har dog holdt mig ret godt fanget over to omgange nu og jeg regner bestemt ikke med at det er sidste gang jeg spiller det igennem.
#2998 Bohemian 16 år siden
Har lige købt Worms fra Psn Store, og nøøøøj hvor er det dejligt at spille Worms igen !
Og efter at have prøvet demoen af Riddick, så er det også blevet forudbestilt ! : )
#2999 MuManden 16 år siden
Nåå, det lydre straks lidt bedre, at der er een som har det som mig, ikke kan lide rollespil, men godt kan lide at spille Fallout 3. Så kan det da godt være jeg skal begynde at se mig om efter det...
Jeg syntes ikke du står på denne ps3 bruger liste? skal du ikke med der?
#3000 Bohemian 16 år siden
Jo det vil jeg da gerne : )
Bohemian = Davide Sonar