Wow, ja. Det nye udkast fra Pixeljunk ser meget fedt ud. De gutter derinde forstår virkelig at lave små, men yderst interessante spil. Spændende.. Vil jeg se frem til at prøve.. :)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Wolverine spillet som får nogenlunde anmeldelser, 7-8 stykker, har nu en demo på EU PSN.
Så man kan få det prøvet lidt, jeg synes nu stadigvæk det virker yderst underholdene, men måske lidt enformig hen af vejen, men hey hvis jeg ku hyggemig med Wanted kan jeg også med Wolverine, men nu har jeg da en demo og lege med.
Kender ikke så meget til Heavy Metal, jeg ved blot at Jack Black, som forguder denne musik genrer, og Tim Schafer manden bag nogle af de største Lucas Arts adventure, såsom Monkey Island serien, Grim Fandango, og ikke mindst Psykonauts, og som virkelig forstår ordet Humor i spil
Det er hvad jeg kalder en Win/win siuation 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#3071 elwood 16 år siden
Damm det ser fedt ud!
Infamous lidt boss battle
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#3072 elwood 16 år siden
Og finder et alternativt sted og lave showet, love the beginging.
Hvor Matt Kommer ned af trapperne til sidst, og Hey guys what are you doing hvorefter Ryan storsmiler, og man lige høre et Bing 8-)
#3073 Bony 16 år siden
#3074 elwood 16 år siden
Brutal Legend
En af de titler jeg er ret spændt på.
#3075 elwood 16 år siden
Killing with Helicoptersblade confirmed
#3076 elwood 16 år siden
HELL YEAH TIM SCHAFER OG JACK BLACK ROCKS ON!
Ny story trailer, omg, damm jeg glæder mig.
Lars: What do you do with a bunch of kids, who don't know how to do anything, but banging their heads all day long...
Eddie Riggs : You'll start a revolution Lars
Brutal Legend!!!!
Rocktober!
#3077 Bony 16 år siden
#3078 elwood 16 år siden
Så man kan få det prøvet lidt, jeg synes nu stadigvæk det virker yderst underholdene, men måske lidt enformig hen af vejen, men hey hvis jeg ku hyggemig med Wanted kan jeg også med Wolverine, men nu har jeg da en demo og lege med.
Kender ikke så meget til Heavy Metal, jeg ved blot at Jack Black, som forguder denne musik genrer, og Tim Schafer manden bag nogle af de største Lucas Arts adventure, såsom Monkey Island serien, Grim Fandango, og ikke mindst Psykonauts, og som virkelig forstår ordet Humor i spil
Det er hvad jeg kalder en Win/win siuation 8-)
#3079 ks 16 år siden
Måske er jeg kritisk anlagt, eller elwood er ukritisk anlagt :)
#3080 elwood 16 år siden