Nogle ønsker til længden på halvlegen? Jeg har indtil videre lavet en liga til 10, så håber jeg, at der er lidt flere interesserede. Tror ikke det er nødevendigt med en fuld liga.
Okay, det blev 6 minutter - så må vi se, hvordan det går :)
Lad mig sende en hurtig opfordring til, at man vælger hold mellem 4-4.5 stjerner. Det inkluderer alle hold lige under toppen, og giver forhåbentlig nogle lidt mere interessante kampe.
Jeg har lagt ud med at vælge Roma, som jeg overhovedet intet kender til, bortset fra Totti naturligvis :)
Ligaen hedder Filmz, og password er filmz (med små bogstaver). Ses derinde! :D
Jeg har hellere ikke prøvet det før, men jeg vil tro, at man spiller, når man ser hinanden online - eller alternativt lige spørger her, om der er nogle, som er friske på en kamp :)
#3091 filmz-gofferoffer 16 år siden
#3092 filmz-gofferoffer 16 år siden
#3093 ks 16 år siden
#3094 ks 16 år siden
Lad mig sende en hurtig opfordring til, at man vælger hold mellem 4-4.5 stjerner. Det inkluderer alle hold lige under toppen, og giver forhåbentlig nogle lidt mere interessante kampe.
Jeg har lagt ud med at vælge Roma, som jeg overhovedet intet kender til, bortset fra Totti naturligvis :)
Ligaen hedder Filmz, og password er filmz (med små bogstaver). Ses derinde! :D
#3095 MuManden 16 år siden
Jeg har valgt Schalke 04
#3096 MuManden 16 år siden
Er det på et fast tidspunkt eller er det bare når man er mindst 2 online, eller hvordan?
#3097 Bony 16 år siden
Jeg regner også med at nuppe platin i Fallout 3 her i weekenden.
#3098 ks 16 år siden
#3099 elwood 16 år siden
Af Rockstar Games
Looking fine, with that rage engine (GTA IV)
Men hvordan afspiller man så musikken fra den gang, har hestene en radio påmonteret 8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#3100 filmz-Kadann 16 år siden
http://www.comon.dk/news/duke.nukem.er.dod.efter.1...