Uncharted 2 MP demoen er skam sjov nok, men må indrømme jeg glæder mig meget mere til campaign mode. :-)
Fik også lige spillet lidt mere GH:Metallica. Der er sgu alligevel et stykke op til det trofæ... man skal have 330k på guitar i Enter Sandman.
Har lige sat ny personlig rekord på expert: 260.970 point Gennemsnitlig 3,2 x multiplier med 9 / 10 star power 96 % notes (1222 / 1270) med højeste streak på 242 i træk
Synes godt nok ikke jeg misser mange, men det er tilsyneladende mere end rigeligt. :-) Mangler ellers kun små 70k.
Er der nogen der ved hvor det er billigst at købe Sony controllere? Begge controllere gik i stykker i går, pænt nitten... Den ene virker R2 ikke, samt er ved at gå op i samlingen(Men dur stadig til nogle spil, hvor man ikke skal bruge R2). Den anden er gummiet flækket 2/3 op i den venster styrepind, så man får ondt i fingeren efter kort tid.
ultra kort review af Prototype, ku man li Hulk Ultimate destruction, vil man med stor sandsynlighed også ku li Prototype.
Spillet er mere råt i kanten ikke så polished som InFAMOUS, historien, selv om den er der er heller ikke så vigtig igen, dialogen er ret komisk, uden det meningen. Byen her føles om noget mere død end i InFAMOUS, og AI'en er nærmest ikke eksisterne.
Men når du første gang er løbet lodret op af en bygning, kastet dig ud mod en helicopter flået piloten ud af sædet, hoppede ud af Helicopteren der langtsomt styrter ned, svævet hen til en bygning løbet og af den og elbow droppede en tank, er det lidt som om man bare glemmer det hele...
Det her er action packede med stort A!
Koble hjernen fra, og gå amok i en storby, jeg kan ret godt li det til trods for en del negative reviews.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#3887 Desværre er de ikke så billige mere. Det billigste jeg har fundet er 35£ hos dvd.co.uk, så hvis der er nogen der ved hvor den er billigere end det, så sig endelig til ;-)
#3881 ks 15 år siden
Jeg har aldrig deltaget i en beta før :o
#3882 colocho 15 år siden
#3881 - Det står i mailen hvordan man gør :-)
Ind i konto-håntering, vælg redeem code, intast koden, og det kører..
#3883 elwood 15 år siden
Ps. Giant Bombs Ryan is a douche hehe, men det var nu mest Vinny der opfordrede ham, se selv slutningen, that's bad Ryan just bad hehe.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#3884 Bony 15 år siden
#3885 McPeter 15 år siden
Fik også lige spillet lidt mere GH:Metallica. Der er sgu alligevel et stykke op til det trofæ... man skal have 330k på guitar i Enter Sandman.
Har lige sat ny personlig rekord på expert: 260.970 point
Gennemsnitlig 3,2 x multiplier med 9 / 10 star power
96 % notes (1222 / 1270) med højeste streak på 242 i træk
Synes godt nok ikke jeg misser mange, men det er tilsyneladende mere end rigeligt. :-)
Mangler ellers kun små 70k.
#3886 MuManden 15 år siden
Begge controllere gik i stykker i går, pænt nitten...
Den ene virker R2 ikke, samt er ved at gå op i samlingen(Men dur stadig til nogle spil, hvor man ikke skal bruge R2). Den anden er gummiet flækket 2/3 op i den venster styrepind, så man får ondt i fingeren efter kort tid.
#3887 cyberzed 15 år siden
#3888 elwood 15 år siden
Spillet er mere råt i kanten ikke så polished som InFAMOUS, historien, selv om den er der er heller ikke så vigtig igen, dialogen er ret komisk, uden det meningen. Byen her føles om noget mere død end i InFAMOUS, og AI'en er nærmest ikke eksisterne.
Men når du første gang er løbet lodret op af en bygning, kastet dig ud mod en helicopter flået piloten ud af sædet, hoppede ud af Helicopteren der langtsomt styrter ned, svævet hen til en bygning løbet og af den og elbow droppede en tank, er det lidt som om man bare glemmer det hele...
Det her er action packede med stort A!
Koble hjernen fra, og gå amok i en storby, jeg kan ret godt li det til trods for en del negative reviews.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#3889 MuManden 15 år siden
Desværre er de ikke så billige mere.
Det billigste jeg har fundet er 35£ hos dvd.co.uk, så hvis der er nogen der ved hvor den er billigere end det, så sig endelig til ;-)
#3890 ks 15 år siden
Controllere er dyre. Fandme ærgeligt for dig at ødelægge 2 på en aften :)