DVD.CO.UK har både Prince of Persia og BioShock i deres 2 for £30.
Nogle af jer, der har haft fat i Prince of Persia, og ved om det er noget værd? Jeg havde kig på det i lang tid inden det blev lanceret, men derefter var kritikkerne mange, og jeg fik aldrig helt fat i, om det var et spil man helt skulle undgå, eller om det var værd at spille igennem en enkelt gang?
#3922 - jeg har PoP og synes ret godt om det. Jeg har ikke haft tid til at spille det mere end 3-4 timer i alt tror jeg (har aaaalt for mange spil og så lidt tid hehe), men det virker ret godt med intuitiv styring og en ret fed grafisk stil IMO. Så vidt jeg ved er der dog vist kun en 10-12 timers spil i det, men det har indtil videre været en ret fed oplevelse - og så er der selvfølgelig alle sådan nogle lys-dimser man kan samle ind - tror der er omkring 1000 stk, så hvis man er til den slags er der en del mere game time. :-)
Og hvis man kan få det til en ordentligt pris, så kan jeg kun anbefale det.
Jeg har spillet en masse af Uncharted 2 beta'en i dag, hvilket level er i andre egentligt oppe på? Selv er jeg level 13 nu.
I starten fik jeg godt nok en del tæsk, men er så småt begyndt at blive bedre, før havde jeg f.eks. flere dødsfald end dræbte, men det er også så småt begyndt at vende nu, hvor det ligger mere ligeligt fordelt. Den sidste deathmatch jeg spillede, havde jeg flere drænte end jeg havde dødsfald, så det går den rigtige vej nu. :D
Plyndring er jeg også blevet meget bedre til nu, og synes faktisk at det er sjovt nu, i stedet for stressende og kaotisk som det var i starten. Det skyldes nok også, at jeg har vundet det de sidste 2-3 gange jeg har prøvet det, med rimelig overbevisende resultater, mener det var 5-1 og 5-0. :)
Det er bare irriterende når man selv har transporteret skatten hele vejen over til kisten og så kommer der en eller anden noob og pløkker en ned, hvor efter anden fra holdet, som ikke har lavet en skid, tager skatten går tre skridt, putter den i kisten og får æren for det. Det kan godt irriterer mig lidt, men fuck det handler jo egentlig om at vinde for holdet, men ligger vi lige alt de pædagogiske gøgl til side, så er det fandeme irriterende når en anden får æren for alt ens hårde arbejde.
Så var også så uheldig at være på hold, med en eller anden nar der ikke fattede at jeg ikke kan gå igennem ham, mens jeg har skatten, og han var lige ved at få mig dræbt fordi han ikke fattede en skid af situationen, men jeg klarede det da alligevel og fik skatten i kisten og vi vandt da også, men alligevel, bare en smule dumt fra hans side.
Men hvad er jeres oplevelse af multiplayer beta'en so far?
Og så lige en tak til Elwood, der gjorde mig opmærksom på betaen. Thanks buddy! :)
#3921 McPeter 16 år siden
#3922 ks 16 år siden
Nogle af jer, der har haft fat i Prince of Persia, og ved om det er noget værd? Jeg havde kig på det i lang tid inden det blev lanceret, men derefter var kritikkerne mange, og jeg fik aldrig helt fat i, om det var et spil man helt skulle undgå, eller om det var værd at spille igennem en enkelt gang?
#3923 McPeter 16 år siden
Og hvis man kan få det til en ordentligt pris, så kan jeg kun anbefale det.
Du kan få det her inkl expansion pack med et par timers ekstra spil:
http://www.play.com/Games/PlayStation3/4-/8986149/...
Eller brugt her:
http://www.play.com/Games/PlayStation3/4-/8284388/...
#3924 ks 16 år siden
Jeg vil overveje om jeg vil give £15 for det. Nu kommer sommerferien trods snart :)
#3925 McPeter 16 år siden
http://railgun.newz.dk/lucasarts-med-flere-adventu...
#3926 elwood 16 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#3927 McPeter 16 år siden
Den gratis LBP dragt ser også ud til at mangle.
http://playstation.joystiq.com/2009/06/18/european...
#3928 Bobby Singer 16 år siden
I starten fik jeg godt nok en del tæsk, men er så småt begyndt at blive bedre, før havde jeg f.eks. flere dødsfald end dræbte, men det er også så småt begyndt at vende nu, hvor det ligger mere ligeligt fordelt. Den sidste deathmatch jeg spillede, havde jeg flere drænte end jeg havde dødsfald, så det går den rigtige vej nu. :D
Plyndring er jeg også blevet meget bedre til nu, og synes faktisk at det er sjovt nu, i stedet for stressende og kaotisk som det var i starten. Det skyldes nok også, at jeg har vundet det de sidste 2-3 gange jeg har prøvet det, med rimelig overbevisende resultater, mener det var 5-1 og 5-0. :)
Det er bare irriterende når man selv har transporteret skatten hele vejen over til kisten og så kommer der en eller anden noob og pløkker en ned, hvor efter anden fra holdet, som ikke har lavet en skid, tager skatten går tre skridt, putter den i kisten og får æren for det. Det kan godt irriterer mig lidt, men fuck det handler jo egentlig om at vinde for holdet, men ligger vi lige alt de pædagogiske gøgl til side, så er det fandeme irriterende når en anden får æren for alt ens hårde arbejde.
Så var også så uheldig at være på hold, med en eller anden nar der ikke fattede at jeg ikke kan gå igennem ham, mens jeg har skatten, og han var lige ved at få mig dræbt fordi han ikke fattede en skid af situationen, men jeg klarede det da alligevel og fik skatten i kisten og vi vandt da også, men alligevel, bare en smule dumt fra hans side.
Men hvad er jeres oplevelse af multiplayer beta'en so far?
Og så lige en tak til Elwood, der gjorde mig opmærksom på betaen. Thanks buddy! :)
#3929 McPeter 16 år siden
Men har ikke tid til at øve mere for er på vej til AC/DC koncert... catch you on the flipside!
Rock on!!! ;-)
#3930 Bobby Singer 16 år siden
Gid jeg skulle til AC/DC koncert!