#4065 - Det er netop det der er min pointe. Jeg fandt nærmest hard sværere, hvilket jeg slet ikke forstår. Ikke så meget blær i det, for trofæernes datoer viser tydeligt, at jeg var MEGET længere tid om at klare hard, end jeg var om crusher. Jeg gennemførte dog først på easy, derefter tog det mig cirka en måned at klare hard, hvor efter jeg klarede crusher på 46 timer (jeg troede at det kun tog mig én dag, men jeg tjekkede lige efter og det var altså to. Øv..), selvfølgelig med søvn, samvær og spise indlagt. :)
Men det var mit første plat, så jeg glemmer aldrig følelsen da den tikkede ind. Fra det øjeblik, vidste jeg at jeg ville forblive en trofæ-lujer, så længe jeg ejede en Playstation. :)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Der er simpelthen ikke noget bedre, end når man klarer et checkpoint eller en bane, som man bare har kæmpet med ekstremt længe. Det er vigtige små sejre. :)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Et af de få spil, hvor twistet ikke gik mig så meget på
som når andre spil laver det, og hvis man ikke ku li det, så skal man forberede sig på Uncharted 2, fordi som Naugthy Dog sagde i et interview engang da de blev spurgt om 2'eren, så var svaret at det var noget som lå til Nathan Drakes's univers, så det Okkulte eller hva man nu skal kalde det har vi sikkert ik set det sidste til.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Jeg hader! duellerne ide'en er meget go, men det er så trælst udført, så dem ser jeg ikke frem til, eller også er det bare mig der er for dårlig til dem, Håber Rockstar gør det lidt anderledes, regner stærkt med de også har dueller.
Ide'en er at skurken siger "okay mester vis dig nu som en mand og lad os dueller"
Herefter skifter kameraret til behind view ned ved jorden af, hvor du med den ene analoge pind flytter dig frem og tilbage, således at skurken står ca. i midten, med den anden ping styre du din hånd som skal holdes tæt ved pistolen, ligesom man altid ser i film.
Så du er klar til og trække (dette gøres ved og føre hånden ned på pistolen) når klokken slår an, men du må ikke komme for tæt på, fordi så strækker han fingren og laver en Ah ah kke snyde tegn, og flytter hånden ud af igen, hvorefter du så skal føre den ind igen, det er som regel her klokken slår an ved mig, og jeg blir skudt 8-)
Heldigvis starter man lige på duellen igen, så man kan prøve igen, men uff hvor har jeg siddet og bandet over dem, når jeg tabte hehe.
Men ellers så er det et ret godt spil (gennemførte det første på pc i sin tid, og nød det egentlig også selv om det var lidt ufin i kanten, her var GUN meget bedre, men historien synes jeg er ret intressant, især fordi det her er en prequel, der forklare lidt om hvad der forårsagede at personerne blev som de er i det første spil)
Synes jeg, stemningen gennemsyre det hele, så man nærmest kan smage det beskidte vesten, så jeg more mig sku herligt med det, men de dueller uff.
Det er self. ikke Red Dead Redemption, det går der lige lidt tid før vi ser noget til 8-)
Men det her spil kan nu også fint klare sig.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Så er Uncharted gennemført igen, ahh det satme et herligt spil, bosskampen gik overraskene let den her gang, fandt så ud af dte var Normal jeg var igang med, så jeg har et par runder tilbage endnu hehe.
Men det var herligt lige og vende tilbage til det igen 8-)
We alrady got a boat
Yeah a big one
Sully I like this one better
Drake Sully you beautiful sonofabitch
#4075 Tak for det lille resume, det lyder da ikke som det dårligste spil, selvom det desværre har sine små irritasions momenter. Men vidste ikke at det var en slags fortsættelse.
Jeg kom ellers et godt stykke vidre i Uncharted i går, så nu kan jeg snart skimte platen i sigte...
#4071 Bony 16 år siden
Men det var mit første plat, så jeg glemmer aldrig følelsen da den tikkede ind. Fra det øjeblik, vidste jeg at jeg ville forblive en trofæ-lujer, så længe jeg ejede en Playstation. :)
#4072 Bony 16 år siden
Der er simpelthen ikke noget bedre, end når man klarer et checkpoint eller en bane, som man bare har kæmpet med ekstremt længe. Det er vigtige små sejre. :)
#4073 elwood 16 år siden
Det er der jeg er nu.
Et af de få spil, hvor twistet ikke gik mig så meget på
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#4074 MuManden 16 år siden
#4075 elwood 16 år siden
Ide'en er at skurken siger "okay mester vis dig nu som en mand og lad os dueller"
Herefter skifter kameraret til behind view ned ved jorden af, hvor du med den ene analoge pind flytter dig frem og tilbage, således at skurken står ca. i midten, med den anden ping styre du din hånd som skal holdes tæt ved pistolen, ligesom man altid ser i film.
Så du er klar til og trække (dette gøres ved og føre hånden ned på pistolen) når klokken slår an, men du må ikke komme for tæt på, fordi så strækker han fingren og laver en Ah ah kke snyde tegn, og flytter hånden ud af igen, hvorefter du så skal føre den ind igen, det er som regel her klokken slår an ved mig, og jeg blir skudt 8-)
Heldigvis starter man lige på duellen igen, så man kan prøve igen, men uff hvor har jeg siddet og bandet over dem, når jeg tabte hehe.
Men ellers så er det et ret godt spil (gennemførte det første på pc i sin tid, og nød det egentlig også selv om det var lidt ufin i kanten, her var GUN meget bedre, men historien synes jeg er ret intressant, især fordi det her er en prequel, der forklare lidt om hvad der forårsagede at personerne blev som de er i det første spil)
Synes jeg, stemningen gennemsyre det hele, så man nærmest kan smage det beskidte vesten, så jeg more mig sku herligt med det, men de dueller uff.
Det er self. ikke Red Dead Redemption, det går der lige lidt tid før vi ser noget til 8-)
Men det her spil kan nu også fint klare sig.
#4076 elwood 16 år siden
Men det var herligt lige og vende tilbage til det igen 8-)
We alrady got a boat
Yeah a big one
Sully I like this one better
Drake Sully you beautiful sonofabitch
#4077 elwood 16 år siden
#4078 MuManden 16 år siden
Tak for det lille resume, det lyder da ikke som det dårligste spil, selvom det desværre har sine små irritasions momenter.
Men vidste ikke at det var en slags fortsættelse.
Jeg kom ellers et godt stykke vidre i Uncharted i går, så nu kan jeg snart skimte platen i sigte...
#4079 elwood 16 år siden
Warning til Bony, Jessica Chobot er med, men nok ikke på den måde du ønsker 8-)
#4080 Bony 16 år siden