#4092 Jamen det er da heller ikke umuligt at jeg en dag for den(ligesom den i dag)
Jeg skal nok komme til at gennemfører den på den sværreste sværhedsgrad en dag, men de 2 der er hemmelige trofæer er MEGA frustrerende(bare at komme igennem) og at man så samtidig næsten ikke må blive ramt, for at få de 2 trofæer, virker faktisk umuligt for mig.
#4093 - Når man tænker på, at jeg tidligere i spillet kunne bruge flere timer, bare på et enkelt checkpoint, og denne bane så skulle være endnu sværere, så ja, pt. føles den umulig. Jeg googlede banen for tips og tricks, og sjovt nok er banen også den mest postede hvad angår andre spilleres problemer. Stort set ALLE der spiller World at war, strander ved denne bane, ligegyldig hvor god man er. Der er bare udsigt til at jeg kan kæmpe med banen meget længe. :)
#4094 - Hehe, jeg venter stadig på at få det hjem. Jeg låner det, da jeg ikke lige regner med at det er et spil, jeg kommer til at spille så meget efter at platten er snuppet. Det samme gør sig gældende med Terminator Salvation. De fleste trofæ-lujere på min liste, fik plat i spillet efter cirka 6-8 timers spil, så det skulle være ret nemt. :)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Hvor højt oppe er den med flest trofæer, på din liste? hvis jeg må spørge, er bare lidt nysgerig. Der er flere af mine venner som syntes det er lidt vildt at jeg er på level 8, hvilket jeg jo ikke syntes er vildt, jeg kan jo bare godt lide at spille lidt... ;-) og nok lidt mere end dem, men så går de jo nok mere op i noget andet, som jeg ikke gider at bruge tid på. Sådan er det jo.
#4098 - Jeg har en gut der er cirka halvvejs i level 12 med 6 x plat. En anden gut med 5 x plat, der dog ikke er så højt i level endnu. De er dog begge, især gutten i level 12, ekstreme trofæ-lujere. :)
Det er jo sådan med trofæerne, at jo længere man kommer i level, desto mindre giver trofæerne procentvis til det endelige regnestykke. Jeg har engang set den omtalte procentfordeling, men kan ikke huske hvordan regnestykket er. Men jeg kan selv se det på mine egne. Efter at jeg kom i level 9 og senere 10, har guld og sølv ikke givet mig særlig meget i procent. :(
Men ja, snup Terminator, men sørg for at leje eller låne det, da alle jeg har snakket med, fortryder købet. :)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
#4091 Bony 16 år siden
#4092 Bony 16 år siden
#4093 MuManden 16 år siden
Det lyder næsten som om det er sværer end umuligt!? Det lyder til (og det er ikke så tit(som mig!))at du er lidt frustreret?
#4094 elwood 16 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#4095 MuManden 16 år siden
Jamen det er da heller ikke umuligt at jeg en dag for den(ligesom den i dag)
Jeg skal nok komme til at gennemfører den på den sværreste sværhedsgrad en dag, men de 2 der er hemmelige trofæer er MEGA frustrerende(bare at komme igennem) og at man så samtidig næsten ikke må blive ramt, for at få de 2 trofæer, virker faktisk umuligt for mig.
#4096 MuManden 16 år siden
Jamen mange tak da, det er en dejlig dag i dag! ;-)
#4097 Bony 16 år siden
#4094 - Hehe, jeg venter stadig på at få det hjem. Jeg låner det, da jeg ikke lige regner med at det er et spil, jeg kommer til at spille så meget efter at platten er snuppet. Det samme gør sig gældende med Terminator Salvation. De fleste trofæ-lujere på min liste, fik plat i spillet efter cirka 6-8 timers spil, så det skulle være ret nemt. :)
#4098 MuManden 16 år siden
Hvor højt oppe er den med flest trofæer, på din liste? hvis jeg må spørge, er bare lidt nysgerig.
Der er flere af mine venner som syntes det er lidt vildt at jeg er på level 8, hvilket jeg jo ikke syntes er vildt, jeg kan jo bare godt lide at spille lidt... ;-) og nok lidt mere end dem, men så går de jo nok mere op i noget andet, som jeg ikke gider at bruge tid på. Sådan er det jo.
#4099 Bony 16 år siden
Det er jo sådan med trofæerne, at jo længere man kommer i level, desto mindre giver trofæerne procentvis til det endelige regnestykke. Jeg har engang set den omtalte procentfordeling, men kan ikke huske hvordan regnestykket er. Men jeg kan selv se det på mine egne. Efter at jeg kom i level 9 og senere 10, har guld og sølv ikke givet mig særlig meget i procent. :(
Men ja, snup Terminator, men sørg for at leje eller låne det, da alle jeg har snakket med, fortryder købet. :)
#4100 MuManden 16 år siden