Gravatar

#4761 McPeter 15 år siden

Hell yeah... besluttede mig for nu gad jeg ikke det crap længere og ville bare spille nogle andre sange end de 3-4 stykker hvor jeg har under 5 fejl på. Spillede en sværere sang og så pludselig... DING... nyt trofæ for 100% expert guitar!

ROCK on! :-D
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#4762 Høegh 15 år siden

#4735 Guts

Håber da næsten at du får nævnt Ico og Shadow of the Colossus, der i den grad fik spilleren til at connecte med de ellers livløse polygoner.

Det der må ske må ske, måske

Gravatar

#4763 ks 15 år siden

Batman er virkelig, virkelig et gennemført godt lavet spil. Dog må jeg indrømme, at hvor godt Freeflow systemet end er, så er jeg forfærdelig ringe til at bruge det. Jeg er alt for utålmodig og mister let overblikket.

Glæder mig dog virkelig meget til at mestre det nok til virkelig at lege badass challenge mode. Dette spil kunne meget snildt gå hen og blive det første, hvor jeg forsøger at tilkæmpe mig et platinum trofæ.
Gravatar

#4764 filmz-Utyske 15 år siden

Hvor kan man finde Batman-spillet billigst til PS3?

Nogen der har et tip? :)
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#4765 ks 15 år siden

ShopTo var det billigste sted, jeg kunne finde. Der løber det op i £38.5, men jeg vil bestemt mene, at det er et af de få spil, der så også er det fulde beløb værd.
Gravatar

#4766 elwood 15 år siden

Hehe synes det går strygende for mig i Freeflow 8-)

Btw Kæft man Scarecrows dele er fede!

Det er ret gennemtænkt synes jeg.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#4767 ks 15 år siden

Scarecrow sektionerne er rigtig fantasifulde, men ellers temmelig generiske platformssektioner egentlig.

Generelt er rigtig godt spil dog :)
Gravatar

#4768 elwood 15 år siden

Men optakten til "platforms elementet" er godt, der er lidt Max Payne over det 8-)
Gravatar

#4769 Bohemian 15 år siden

Jeg fik en gratis batman t-shirt med mit eksemplar fra Shopto.net : )
Free in serenity.
Gravatar

#4770 elwood 15 år siden

ok.

Skriv ny kommentar: