Hell yeah... besluttede mig for nu gad jeg ikke det crap længere og ville bare spille nogle andre sange end de 3-4 stykker hvor jeg har under 5 fejl på. Spillede en sværere sang og så pludselig... DING... nyt trofæ for 100% expert guitar!
Batman er virkelig, virkelig et gennemført godt lavet spil. Dog må jeg indrømme, at hvor godt Freeflow systemet end er, så er jeg forfærdelig ringe til at bruge det. Jeg er alt for utålmodig og mister let overblikket.
Glæder mig dog virkelig meget til at mestre det nok til virkelig at lege badass challenge mode. Dette spil kunne meget snildt gå hen og blive det første, hvor jeg forsøger at tilkæmpe mig et platinum trofæ.
ShopTo var det billigste sted, jeg kunne finde. Der løber det op i £38.5, men jeg vil bestemt mene, at det er et af de få spil, der så også er det fulde beløb værd.
#4761 McPeter 15 år siden
ROCK on! :-D
#4762 Høegh 15 år siden
Håber da næsten at du får nævnt Ico og Shadow of the Colossus, der i den grad fik spilleren til at connecte med de ellers livløse polygoner.
#4763 ks 15 år siden
Glæder mig dog virkelig meget til at mestre det nok til virkelig at lege badass challenge mode. Dette spil kunne meget snildt gå hen og blive det første, hvor jeg forsøger at tilkæmpe mig et platinum trofæ.
#4764 filmz-Utyske 15 år siden
Nogen der har et tip? :)
#4765 ks 15 år siden
#4766 elwood 15 år siden
Btw Kæft man Scarecrows dele er fede!
Det er ret gennemtænkt synes jeg.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#4767 ks 15 år siden
Generelt er rigtig godt spil dog :)
#4768 elwood 15 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#4769 Bohemian 15 år siden