#4812 - hvor slog du det fra henne? Jeg synes også det tog en krig at loade det...
Jeg mener det er i systemindstillinger, hvor der så er en "Vis What's new ved opstart" eller lignende. Man kan desværre ikke slå skidtet helt fra, men man undgår at den automatisk springer hen til featuren med det samme.
Hvad angår loadtid og tid før billederne vises, så ser jeg det som potato potato. Unødvendigt. Og hvad er ideen i, at de seneste tre spil vises? Hvis man f.eks. spiller flest spil fra disc, så skal man jo alligevel have smidt skiven i og så ryger pointen vist.
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Har i lang mærke til at procenterne ved spillene er ændret lidt. Jeg tror det er platin'en der er blevet mindre værd, for en del af mine spil er steget en 5-8% Hvorimod Fallout 3 er faldet fra 100% til 53%, så det må betyde at DLC'erne er lige på trapperne... MMM
Jamen der er spil uden platin der ikke er steget, men sådan en spil som GTA4 er steget fra 56 eller 58 til nu 65%, samt Farcry2 og resident Evil5 begge er steget fra 50% til nu 58%. Så er det jeg tænker at det da må være platinen der er blevet mindre værd og nogen af de andre er blevet mere værd.
Hmm, ja i #4825 modsiger jeg jo egentlig mig selv, kan jeg se nu, da der er spil uden platin der ikke er steget. Så nu ved jeg ikke hvorfor en del af spillene (med platin)pludselig er steget de der procenter...
Du har alligevel lidt ret, for jeg har lige googlet det og nu tæller plat ikke længere med i den samlede procent mod 100%. Derfor er de steget. Men er det alle spil med plat der så er steget? Jeg må indrømme, at jeg ikke selv lagde mærke til noget da jeg var på. :)
Nu har jeg ikke PS3'en tændt, men de spil jeg er helt sikker på jeg kunne procenten på før, er alle steget, altså de 3 ovennævnte og er også ret sikker på Dead space er steget lidt, så det må næsten være alle uden jeg er 100% sikker.
Jamen, så vil jeg da glæde mig til, at se min egen status på de forskellige spil, se hvor langt op i systemet de er kommet - selvom det selvfølgelig ikke har nogen indflydelse på min overall level og procent. Men så er det jo godt, at der findes masser af spil derude med trofæ-support. :)
#4808 Nej, jeg prøvede alt, men jeg kunne simpelthen ikke komme igennem, så det opgav jeg. Men det var bare ved et tilfælde at jeg tændte min ps3 i dag og så, at systemet krævede en opdatering. Nu kører den helt fint igen ;)
Nu har jeg opdateret vores system men det er stadig defekt. Og der er selvfølgelig ingen der kan finde bon'en... :-(
#4821 filmz-Utyske 15 år siden
Jeg må lige se om de måske har det i brugtbørsen hos Blockbuster i morgen, jeg skal alligevel ned med et par spil jeg ikke bruger til noget.
#4822 Bony 15 år siden
Jeg mener det er i systemindstillinger, hvor der så er en "Vis What's new ved opstart" eller lignende. Man kan desværre ikke slå skidtet helt fra, men man undgår at den automatisk springer hen til featuren med det samme.
Hvad angår loadtid og tid før billederne vises, så ser jeg det som potato potato. Unødvendigt. Og hvad er ideen i, at de seneste tre spil vises? Hvis man f.eks. spiller flest spil fra disc, så skal man jo alligevel have smidt skiven i og så ryger pointen vist.
#4823 MuManden 15 år siden
Jeg tror det er platin'en der er blevet mindre værd, for en del af mine spil er steget en 5-8%
Hvorimod Fallout 3 er faldet fra 100% til 53%, så det må betyde at DLC'erne er lige på trapperne... MMM
#4824 Bony 15 år siden
#4825 MuManden 15 år siden
Så er det jeg tænker at det da må være platinen der er blevet mindre værd og nogen af de andre er blevet mere værd.
#4826 MuManden 15 år siden
#4827 Bony 15 år siden
#4828 MuManden 15 år siden
#4829 Bony 15 år siden
#4830 McPeter 15 år siden
Nu har jeg opdateret vores system men det er stadig defekt. Og der er selvfølgelig ingen der kan finde bon'en... :-(