#4840 - De har også en betal 99kr + 2 spil = Rockband Det er sgu da et godt tilbud er det ikke? Jeg har aldrig prøvet der der guitarhero og rockband noget...
De tager hvertfald ikke mod Resistance og Motorstorm, da de var med ens PS3 fra starten af, og plus de hel gamle spil, de skal være "forholdsvis" nye, ikke andet og gøre end og prøve og satse og tage nogen med ind og se.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Ej, skid hul i det. Jeg tjekker lige op på om det overhovedet kan betale sig for mig, at bytte min fatty til en slim. Jeg har ærlig talt ikke fulgt så meget med omkring den nye maskine. Hvis det så er, så kan jeg sgu godt finde to spil jeg ikke spiller mere og så eventuelt købe dem igen over nettet.
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Ej, skid hul i det. Jeg tjekker lige op på om det overhovedet kan betale sig for mig, at bytte min fatty til en slim. Jeg har ærlig talt ikke fulgt så meget med omkring den nye maskine. Hvis det så er, så kan jeg sgu godt finde to spil jeg ikke spiller mere og så eventuelt købe dem igen over nettet.
Om det kan betale sig er jo ene og alene et spørgsmål om hvor lang tilbagebetalingstid du giver den, og hvor meget du bruger den :) Med 33% mindre strømforbrug er det jo alt sammen et spørgsmål om tid :)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
#4841 MuManden 15 år siden
Det er sgu da et godt tilbud er det ikke?
Jeg har aldrig prøvet der der guitarhero og rockband noget...
#4842 McPeter 15 år siden
#4843 MuManden 15 år siden
#4844 elwood 15 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#4845 MuManden 15 år siden
#4846 Bony 15 år siden
#4847 elwood 15 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#4848 Bony 15 år siden
#4849 Bony 15 år siden
#4850 HonoDelLoce 15 år siden
Om det kan betale sig er jo ene og alene et spørgsmål om hvor lang tilbagebetalingstid du giver den, og hvor meget du bruger den :) Med 33% mindre strømforbrug er det jo alt sammen et spørgsmål om tid :)