Gravatar

#491 elwood 16 år siden

Har lige pr'øvet6 PURE demo'en det ku jeg ret godt li, der er lidt Motor Cross Madness over det, og så giver det et sug i maven når man lige flyver helvedes højt op i luften på sin ATV'er

btw Motor Storm Pasific rift demo'en bliver fast aktiv den 11 september, hvis nogen har købt sig til den.

PURE demo'en kan nu godt holde mig beskæftiget.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#492 DarkLight 16 år siden

Jeg har ikke fået handlet Mercenaries 2 endnu. Hvad er dommen, elwood?
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#493 elwood 16 år siden

tingene siger boom på den gode måde, det er ret arkade agtig, styringen tager lidt tid og vende sig til Gas og bak på X og firkant ? I stedet for at bruger triggersne foran.

jeg tror det er et love/hate forhold, jeg er dog på love siden 8-)

One thing for sure det ikke historien man spiller det for, for den er satme ringe, og de gentager en del små kvikke kommentar undervejs i spillet.
Gravatar

#494 McPeter 16 år siden

Nogen der ved hvordan trophy-level strukturen er for PS3?

Jeg er på level 2 med 29 trofæer og kan se bony er på level 3 med 65 trofæer. Der må vel findes en oversigt over hvor mange trofæer man skal have per level? Og hvad bruges de level egentligt til? Er det noget der skal bruges til det der Home evt.?
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#495 Scherlund 16 år siden

Så faldt jeg også i PS3 fælden og skulle gerne få det nye legetøj i næste uge. Men jeg har lige et par spørgsmål som jeg håber at I garvede ejerer måske kan svare på.

1) Mit internet kræver at jeg logger ind på en speciel side inden jeg kan få lov til at komme videre. Kan browseren i PS3'eren komme bruger og kodeord som en normalt browser og kan man selv bestemme startsiden?

2) Der er sikkert gemt en masse gode sider i de foregående 494 indlæg her i tråden. Men er der ikke nogen der lige vil remse op gode steder at købe billige spil?

Er der ellers nogen ting jeg skal være opmærksomme på inden jeg smider dyret til?
Gravatar

#496 ks 16 år siden

Jeg bruger primært dvd.co.uk. Der findes sikkert billigere steder, men DVD.UK er pålidelige, og du behøver ikke bekymre dig om told, da de sender fra England.

Det er kollegienet, du har, ikke? Hvordan man lige den på nettet gennem det, tør jeg kun gætte på. Jeg vil skyde på, at du skal have en rigtig router/access point, der fungerer som mellemled og så derefter blot logge PS3'en på dit "normale" net.
Gravatar

#497 McPeter 16 år siden

#495 - jeg er ikke sikker på man kan sætte start siden, men du kan lave favoritlinks på Select knappen. Og ellers prøv med en switch/router/access point ^^

Jeg plejer at købe fra play.com (dog fare for told) samt coolshop.dk. Ellers prøv at brug spilpriser.dk men som regel er play.com billigere.

Og så kan man jo også købe brugte spil i mange af de spilbutikker der ligger. Nogle gange er deres priser dog alt for tæt på nypris, men man kan dog finde nogle gode tilbud i ny og næ især hvis de er lidt ældre.

Og så vil jeg også varmt anbefale nogle af de spil man kan købe online - hvis du ellers kan få den sluttet til. :-) Både PixelJunk Eden og Super Stardust HD er fantastiske spil. Bionic Commando Rearmed skulle også være rigtigt godt men jeg har ikke selv købt det endnu.

Edit: Du kan også købe Tekken 5 online for 200kr iøvrigt. De to andre spil jeg nævnte koster kun 60kr/stk dog.
Gravatar

#498 Bony 16 år siden

#494 - Jeg har selv studset over dette. Jeg er dog rimlig sikker på at det kommer an på hvilken form for trofæ der er tale om. Bronze, sølv, guld eller platinum. Vi ligger fx i skrivende stund stort set på samme level, til trods for at jeg har 65 og du har 58. Ligeledes har jeg en gut på min venneliste der er i level 4 med "kun" 48 trofæer. Et af dem er dog et platinum så det har skudt ham til vejrs. :)

Peter; tillykke med Uncharted. :) Hvad synes du om det? Jeg kan se du har gennemført det på "Normal" mode, hvad synes du så om det? :)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#499 McPeter 16 år siden

#498 - jeg var faktisk meget overrasket over det. Synes historien og scenarierne var kanon lavet. Især "scener" som når man klatrer rundt på ydersiden af et fort eller løber over en masse bræder der styrter sammen om føderne på én var rigtigt episke lavet. :-)

Ingen tvivl om at de har lånt meget fra Indy filmene, men synes egentligt de gør det på en tilpas diskret måde så det virker som deres egne ideer. :-)

Dog er der enkelte passager der er træls. Synes især jetski delene er irriterende. Fint nok at det bruges som afveksling men jeg døde bare så mange gange første gang at jeg blev træt af det. :-) Bil-scenen er dog mega fedt lavet.

Synes det var fedt at det var sådan lidt semi-puzzle agtigt uden at det overhovedet var for svært. Fedt at den selv hjælper én videre med hints når man har tåget rundt for længe hehe.

Slut-kapitlen er også ret svært - tog mig godt nok mange forsøg. Lykkedes mig dog også at nappe den på hard bagefter, men gav desværre ikke noget trofæ når jeg ikke havde gennemført hele spillet sådan hehe. :-D

Dog synes jeg at langt de fleste af trofæerne i spillet er direkte åndssvage. De har intet med en præstation at gøre, men handler mere om udholdenhed - at man gider gøre den samme ting 30-50-100 gange. Især fordi nogle af tingene kun kan gøres meget få steder i spillet. Jeg mangler fx backstab-trofæet for synes næsten ikke jeg havde chancen for at gøre det ud over et par enkelte steder. Resultatet bliver at folk vel bare finder et godt sted og så resetter checkpointet indtil de har gjort det samme 30 gange... tåbeligt imho...

Synes skattetrofæer og sværhedsgrad trofæerne er gode nok dog. Mangler dog stadig at finde 28 skatte hehe. :-D

Lige nu nyder jeg PaP funktionen i mit tv. På det store billede spilles Madden, mens jeg ser/hører NFL kampen på TV2sport på det lille billede. :-) Og nu er maden vidst klar... hvem siger vi mænd ikke kan multitaske hehe. ;-)

Edit: Men alt i alt var Uncharted et fedt spil. Tror det tog mig omkring 9 timer og 15min at gennemføre som førstegang-spiller på normal. Meget hæderligt for en "adventurefilm" hehe.
Gravatar

#500 elwood 16 år siden

Jeg trækker nu også en del refrerencher forholdsmæssigt med Romancing The Stone når jeg spiller det 8-)

Jeep delen, yep nok en af de bedste On rail shoot sekvenser jeg har spillet i et spil.

Tør slet ikke tænke på hvordan de vil følge op på den her sucess, men en 2'er, oh ja det vil jeg æde min gamle bootleg Steel DVD på.

Skriv ny kommentar: