Gravatar

#5131 DarkLight 15 år siden

Overvejer hvad jeg skal gøre med den bunke spil jeg gerne vil af med. Da det meste er importspil, så tager EB Games vist desværre ikke imod...
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#5132 Bobby Singer 15 år siden

#5131 - Jeg byttede mit eksemplar af Dead Space, som var importeret fra England, i Gamestop uden problemer, så mon ikke også du kan gøre det samme. :)

Du kan da altid prøve.
Idjit
Gravatar

#5133 DarkLight 15 år siden

Hmm okay. Jeg havde bare hørt fra samtlige der havde prøvet, at det kunne man ikke. Og skete det, så var det en fejl :)
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#5134 Kruse 15 år siden

#5133: Du må gerne melde tilbage om det lykkedes, for så har jeg da også lige et par spil som jeg gerne vil af med til Gamestop.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#5135 Bobby Singer 15 år siden

Jeg har lige set Giantbombs "Brutal Legend" Quick Look og nu glæder jeg mig da i sandhed til den 13. Rocktober :D
Idjit
Gravatar

#5136 ks 15 år siden

Jeg fik afleveret 3 spil hos EB Games i sidste uge, så det kan sagtens lade sig gøre. Nogle steder tjekker de åbenbart ikke så grundigt.
Gravatar

#5137 DarkLight 15 år siden

ks,
tak for info. Ved du om nogle steder er bedre end andre?

Og det er vel ikke noget med at checke? importspil kan jo ikke scannes ind i deres system, så de opdager det vel altid?
Gravatar

#5138 ks 15 år siden

De scannede alle mine 3 ind i systemet uden problemer. Hun skrev blot "Far Cry 2" på computeren, scannede stregkoden og satte den over til "samlingen".

Jeg tror ikke du skal bekymre dig, så længe coveret er på engelsk.

Hvorvidt det varierer fra sted til sted ved jeg ikke, men jeg kan forestille mig, at du har mest held ved en "travl" EB Games :)
Gravatar

#5139 Bony 15 år siden

#5099 - Jeg gjorde meget en overgang, men har ikke spillet så meget på det sidste. Spillede endda i klan. Først en amerikansk, hvorefter jeg skiftede til en dansk pga. tidsforskellen og problemer med dette. Den danske spillede jeg i, i et halvt års tid. Vi klarede os meget godt internationalt i turneringer etc., men klanen blev nedlagt, da der ikke rigtigt var nogen der havde tiden mere. Min undskyldning var skole og lektier, som tog min tid. Rigtig ærgeligt egentligt, for der var et kanon sammenhold og en ægte kammeratlig stemning.

Da jeg blev guldkors 55'er begyndte jeg desuden at samle trofæer i stedet - i andre spil vel at mærke. Men det er stadig mit favorit FPS og mit alltime nummer to. :)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#5140 MuManden 15 år siden

#5131+5134 - Jeg afleverede Mirrors Edge og Romb Raider, som jeg begge havde købt på engelske hjemmesider og der var absolut ingen problemer og det var i 2 forskellige butikker(Rødovre centret & Fields)
http://profiles.us.playstation.com/playstation/psn/profiles/MuManden

Skriv ny kommentar: