Damm jeg glæder mig til og spille ODST, ikke mindst på grund af Michael O' Donell's score som har fået rigtig meget ros med på vejen.
Halo 3' var også virkelig godt, det var meget episk, ODST sku være mere melankolsk og ensomt.
Hvis jeg sku lave en liste over farvorit composer, er det nok.
Koji Kondo self. den mand har lavet de største nintendo hits,som alle kan nynne.
Michael O'Donell Bungies magiker, der virkelig kan lave episk musik til spillene, Halo themet giver mig stadigvæk gåsehud på den fede måde, og især nogen af de stlle stunde i Halo3, var virkelig stemningsfyldt, derfor jeg ser så meget frem til og høre ODST.
HGW: Harry Gregson Williams skal primært nævnes for hans theme til Metal Gear Solid 2: Sons of Liberty Main theme, det sparker røv!
Greg Edmonson, kendt som manden bag Firefly musikken blandt andet, og Uncharted: Drakes Fortune (og snart Uncharted 2) Main menu themet er så fedt, og gennem spillet ledsager soundtracket spilleren hel eminent, så jeg er ret spændt på og høre musikken til Uncharted 2. Han formår virkelig og bringe den her Indy feeling frem i spillet.
Christian Marcussen, var ret vild med hans musik til second sight mener jeg det hed. og så er jeg ret spændt på og høre hans bidrag til det nye Operation Flashpoint.
Det var lige et lille udpluk af dem jeg holder øje med.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#5165 - jeg er i fuld gang med det, og må sige at jeg er godt underholdt indtil videre. Synes at de fanger eventyr-stemningen rigtigt godt, og så er gåderne, man skal løse med de forskellige evner, lige tilpas udfordrende :) også en fed detalje at man altid kan springe tilbage til en bane, da der er en del ting der ikk kan klares førend at man har fået nogle nye evner, så der er klart en replay-value også :)
I admire its purity. A survivor... unclouded by conscience, remorse, or delusions of morality.
#5161 McPeter 15 år siden
http://www.shopto.net/PS3/GAMES/PS3BI00-Bionic%20C...
#5162 elwood 15 år siden
Fifa10
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#5163 The Insider 15 år siden
#5164 elwood 15 år siden
Halo 3' var også virkelig godt, det var meget episk, ODST sku være mere melankolsk og ensomt.
Hvis jeg sku lave en liste over farvorit composer, er det nok.
Koji Kondo self. den mand har lavet de største nintendo hits,som alle kan nynne.
Michael O'Donell Bungies magiker, der virkelig kan lave episk musik til spillene, Halo themet giver mig stadigvæk gåsehud på den fede måde, og især nogen af de stlle stunde i Halo3, var virkelig stemningsfyldt, derfor jeg ser så meget frem til og høre ODST.
HGW: Harry Gregson Williams skal primært nævnes for hans theme til Metal Gear Solid 2: Sons of Liberty Main theme, det sparker røv!
Greg Edmonson, kendt som manden bag Firefly musikken blandt andet, og Uncharted: Drakes Fortune (og snart Uncharted 2) Main menu themet er så fedt, og gennem spillet ledsager soundtracket spilleren hel eminent, så jeg er ret spændt på og høre musikken til Uncharted 2. Han formår virkelig og bringe den her Indy feeling frem i spillet.
Christian Marcussen, var ret vild med hans musik til second sight mener jeg det hed. og så er jeg ret spændt på og høre hans bidrag til det nye Operation Flashpoint.
Det var lige et lille udpluk af dem jeg holder øje med.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#5165 cyberzed 15 år siden
#5166 The Insider 15 år siden
#5167 colocho 15 år siden
#5168 DarkLight 15 år siden
Er det online coop? SKAL man være 4? Eller er 2 nok?
#5169 cyberzed 15 år siden
#5170 DarkLight 15 år siden