Gravatar

#5301 MuManden 15 år siden

#5299 + 5300 - Mange tak, så fik jeg også det afklaret.
Point Lookout lyder godt nok spændende, Radioaktiv indavlet muterede sydstatstosser... Uhhhh
http://profiles.us.playstation.com/playstation/psn/profiles/MuManden
Gravatar

#5302 filmz-Utyske 15 år siden

#5301 -

Du kommer i hvert fald ikke til at savne overalls, dem finder man overalt i området, dém og så sydstatshatte fra borgerkrigen. :D
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#5303 Neslom 15 år siden

Lige forudbestilt Fallout 3: Game Of The Year Edition og Borderlands. Uncharted 2 kommer om et par uger, så får nok at bestille det næste stykke tid
Gravatar

#5304 Bony 15 år siden

Hov, jeg kom sgu til at købe begge udvidelser til Fallout 3. Hmm.. Så er første update downloadet. Igang med at spille, har lige en times tid inden det er godnat! :(

EDIT: Hov, rettelse. To timer inden sengetid. :)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#5305 McPeter 15 år siden

Downloadede NFS:Shift demoen og må sige at det dæleme ser flot ud. Man skal bare lige huske at slå steer og break assist fra for det var da til at få lange løg af. :-)

Fik aldrig spillet Race Driver: Grid særligt meget selvom jeg syntes det var ret godt. Men da jeg gik igang lød der forlydender om en trophy patch og så tænkte jeg at det kunne jeg jo ligeså godt vente på - nu er der så gået et år og stadig ingen trophy support, til gengæld har jeg et spil der har samlet støv. :-(

Kunne være jeg skulle kaste mig over det engang til vinter efter Uncharted 2. :-)

Lige nu kæmper jeg med SF4 - damn det er svært. Har vundet blot 3 kampe online ud af måske 35-40 stk. Sølle... :-D Men fair nok, har problemer nok med nogle single-player challenges. :-) Kan simpelthen ikke finde ud af at lave airbourne rundspark med Ken/Ryu osv. Der står man skal try D-DB-B+Kick som normalt, bare mens man er i luften, men der er bare ikke tid. :-(
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#5306 HonoDelLoce 15 år siden

Fifa10 first impressions..

Jeg fik spillet mig en 6-7 forskellige kampe alene i går.. Derefter kom en ven forbi for at se FCK, og vi fik også lige spillet 5 kampe co-op..

Første indtryk er, at der er mange flere tilfældigheder.. Ikke så mange, at man giver op og ikke gider forsøge det polerede spil, men så mange, at det virker realistisk..

Flow'et er blevet markant bedre, og uden at have tænkt så meget over det, kan det nok sagtens tilskrives det nye 360-system.. Både medspillere og modspillere ligger slet ikke fastlåst i de samme løbemønstre, og det gør, at kampene virker meget mere realistiske, og hver modstander nærmest skal spilles på forskellig vis.. Det er lækkert !

Så er der blevet skruet lidt op for langskudssværhedsgraden. I går fik jeg/vi spillet kampe med FCK, Liverpool, Real Madrid og en enkelt med det spanske landshold.. i Fifa09 var vi rimeligt stolte over at kunne kalde os selv for uovervindelige - også selvom vi spillede på Legende-sværhedsgraden.. Men i Fifa10 må vi indse, at der skal noget mere træning til. Man kan ikke bare ligge bolden op på Ronaldo og lade ham hamre den ind fra 25 meter hver gang.. Det kan sagtens gå en gang imellem - men tit og oftest ryger bolden altså ikke ind :)

All in all er jeg indtil videre super tilfreds med et Fifa10 der viderefører den gode udvikling Fifa09 startede efter det mildt sagt horrible Fifa08.. I weekenden skal der leges meget mere med alle de forskellige nye muligheder - ikke mindst den længe ventede dødboldstræning OG oprettelse af egne standard-situationer med optagede løbemønstre osv ! Snuste kort til det inden jeg gik i seng i går - det ser formidabelt ud !
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#5307 Kruse 15 år siden

#5306: Lyder godt :) Jeg glæder mig stadig til at jeg selv får fingrene på det.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#5308 HonoDelLoce 15 år siden

heTTeh (5307) skrev:
#5306: Lyder godt :) Jeg glæder mig stadig til at jeg selv får fingrene på det.

Det kan du også snildt gøre..

Og så håb på at der ikke er lige så meget tryk på opdateringsserveren, som der var i går .. Patchen fylder 34 (eller 39?) mb, men det tog noget nær 40 minutter at hente i går eftermiddags - guess I wasn't the only one trying to get it ! :D
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#5309 filmz-Bruce 15 år siden

Har lyst til noget online spil!!! Har spurgt min IT chef om vi ikke kan få vores egen Medal of Honor server igen. Tilbage i trøjen!!!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#5310 frankdrebin 15 år siden

For satan hvor er Brütal Legend fed! Helt klart et must-have! :)

Skriv ny kommentar: