#5324, cool, den må jeg da vist også snart få taget hul på! :-) Og når nu vi også er så mange, der anskaffer os Uncharted 2, må vi da endelig få lavet en lille Filmz Uncharted 2-event med os alle i ét spil.
Nu fik jeg lige prøvet en demo af Brutal Legend og må desværre sige, at det er en af de få spil jeg får lyst til at prøve lidt mere af, efter at have prøvet en demo ;-) Nu kan jeg så bedre forstå hvorfor elwood & co har snakket SÅ meget om det, for det virker ret så gennemført. Er det så nu jeg skal skrive THIS ROCKTOBER?
JAAA sgu.... Jeg er i fuld gang med at gennemføre Resident Evil 5 på Professionelt og der er 2 baner jeg bare ikke har kunne gennemføre, men her til aften fik jeg sgu den ene og mest frygtede, nemlig finalen i kapitel 5-3 den med
Wesker og Jill hvor man skal tage den der dims af Jill
den har godt nok være frustrerende. Tror jeg har spillet den bane 100 gange den sidste uge, så det er fandme en forløsning, så nu mangler jeg bare kapitel 2-3, den med
den der store trold, eller hvad det er for noget, som man skal nakke fra bilen af.
#5321 filmz-Bruce 15 år siden
#5322 elwood 15 år siden
Det Singleplayer'en der er min første prioritet.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#5323 Neslom 15 år siden
Man skal sabotere tyskerne under anden verdenskrig. Udfra videoen lignede det meget snigmissioner, har hørt det skulle være lidt ala Assassin's Creed.
#5324 ks 15 år siden
#5325 The Insider 15 år siden
#5326 elwood 15 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#5327 ks 15 år siden
#5328 The Insider 15 år siden
#5329 MuManden 15 år siden
Nu kan jeg så bedre forstå hvorfor elwood & co har snakket SÅ meget om det, for det virker ret så gennemført.
Er det så nu jeg skal skrive THIS ROCKTOBER?
#5330 MuManden 15 år siden
Jeg er i fuld gang med at gennemføre Resident Evil 5 på Professionelt og der er 2 baner jeg bare ikke har kunne gennemføre, men her til aften fik jeg sgu den ene og mest frygtede, nemlig finalen i kapitel 5-3 den med
Tror jeg har spillet den bane 100 gange den sidste uge, så det er fandme en forløsning, så nu mangler jeg bare kapitel 2-3, den med
Er der andre af jer der spiller Resident Evil 5?