Hehe, jeg regner også med at anskaffe mig Uncharted 2 så snart det udkommer, men jeg får nok heller ikke taget hul på det før en gang i november. Vil gerne lige have taget hul på Arkham Asylum først, som jeg kun har nået at spille en lille time so far. Og så snart jeg har skabt min egen spiller med mit fjæs via Fifa 10's nye features og gjort Johan Albrechtsen til Chelseas ubestridte spydspids, får jeg nok ikke spillet andet et par måneder ;-)
#5386, weekenden er desværre proppet med diverse gøremål, men hold da fest hvor skal jeg snart pirre mine naboer med mit evindelige trommespil :-) Jeg har allerede prøvet det lidt i dag og jeg elskede det! Men intet slår sgu at ramme de fleste toner korrekt under en uforglemmelig George Harrison guitarsolo! :-)
Insider - forbered dig på en del frustration i FIFA 10. Det er sgu desværre ikke helt på højde med FIFA '09, selvom mange ting fungerer langt bedre, så er det virkelig et "unpolished" spil med tonsvis af fejl.
Jeg elsker når det kører, men for det meste, så bruger jeg størstedelen af mine kræfter på at "slås" med controlleren.
IGN Review, ser ud til Mr. Schafer har gjort det igen.
Ohh og på Onsdag, Uncharted 2 mmmm, sad faktisk og spillede det en del i weekenden på Hard kommet til Hangeren nu
Så jeg har ikke langt før jeg kommer til nok mit hadested nr. 1
Det forbanede generator rum, hor man blir overrendt af de her "creatures" synes twistet er hel fin, det er bare opbygningen af det her rum jeg hader, fordi jeg altid fare forvirret rundt.
Btw on rail shooter delen med Jeep'en er nok en af mine ynglings on rail shooter dele i et spil.
Omgivelsernene, og Nathans Entusiasme er herlig smittene 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Det forbanede generator rum, hor man blir overrendt af de her "creatures" synes twistet er hel fin, det er bare opbygningen af det her rum jeg hader, fordi jeg altid fare forvirret rundt.
Det er også bare det værste freaking pis i hele det spil ! hold kæft hvor jeg døjede med det så utroligt mange gange ! :D
Men det er stadig great fun ! :)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gangene man render rundt i som er trælse, ikke selve rummet, det klarede jeg sku lidt når med og løbe i cirkle og bare skyde fra "hoften" så at sige 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#5391 elwood 15 år siden
Japaner er sindsyge!
8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#5392 Bony 15 år siden
#5393 elwood 15 år siden
Du kan starte med og tage en Spiller til det
Her
8-)
#5394 The Insider 15 år siden
#5386, weekenden er desværre proppet med diverse gøremål, men hold da fest hvor skal jeg snart pirre mine naboer med mit evindelige trommespil :-) Jeg har allerede prøvet det lidt i dag og jeg elskede det! Men intet slår sgu at ramme de fleste toner korrekt under en uforglemmelig George Harrison guitarsolo! :-)
#5395 filmz-Utyske 15 år siden
Smid en besked til evermind for at blive inviteret til gruppen.
#5396 ks 15 år siden
Jeg elsker når det kører, men for det meste, så bruger jeg størstedelen af mine kræfter på at "slås" med controlleren.
#5397 The Insider 15 år siden
#5398 elwood 15 år siden
IGN Review, ser ud til Mr. Schafer har gjort det igen.
Ohh og på Onsdag, Uncharted 2 mmmm, sad faktisk og spillede det en del i weekenden på Hard kommet til Hangeren nu
Så jeg har ikke langt før jeg kommer til nok mit hadested nr. 1
Btw on rail shooter delen med Jeep'en er nok en af mine ynglings on rail shooter dele i et spil.
Omgivelsernene, og Nathans Entusiasme er herlig smittene 8-)
#5399 HonoDelLoce 15 år siden
Det er også bare det værste freaking pis i hele det spil ! hold kæft hvor jeg døjede med det så utroligt mange gange ! :D
Men det er stadig great fun ! :)
#5400 elwood 15 år siden
Skal lige hurtigt nok siges at det er