Jo jo, men 2 spil på godt en uge, det er immervæk udmærket og skulle ikke undre mig hvis han har gennemført noget andet også, de sidste 4 trofære har han fået i PES 10...
Bare vildt at kunne opretholde så mange timer dagligt. Jeg var på et tidspunkt arbejdsløs og der spillede jeg godt nok meget WoW, men man bliver jo fysisk træt af det på et tidspunkt. :-)
Hakoom has earned 58.36% of all available PlayStation 3 trophies. Level 24 - Total Trophies 4571 Platinium: 75 Gold: 317 Silver: 946 Bronze: 3233
H-O-L-Y crap! Det kan kun være flere der spiller på samme profil - jeg nægter at tro på at én person kan være så god til alle typer spil. Han har fx 100% RB2 og også nogle sindssygt svære GH:Metallica trofæer - og derudover også de trofæer hvor 4 personer skal spille rigtigt godt samtidig.
Hold da op, det er dælme vildt. Jeg tror også, at der må være tale om flere der er gået sammen om samme konto, ellers passer Utyskes SP-citat nok meget godt. Der kan jeg vist ikke følge med. Men meget fedt, at man kan se hvilken progress man er alt i alt af alle trofæer. Det er da meget cool. :)
Det viser sig så alligevel, at der muligvis kun er tale om én gut? Imponerende. 10-18 timer dagligt? Sejt og så alligevel ikke! Hvis det virkelig kun er en person, så har han virkelig kun sin Playstation og sit fjernsyn i sit liv, hvilket er en smule sørgeligt. Det minder mig om de to kammerater jeg mistede til WOW. Pludselig en dag, droppede de kontakten til alle og lavede ikke andet end at spille. Trist. Så langt ude er jeg dog ikke hvad angår trofæer. :)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
#5801 MuManden 16 år siden
#5802 McPeter 16 år siden
#5803 MuManden 16 år siden
#5804 McPeter 16 år siden
#5805 MuManden 16 år siden
De køber spil i stedet for at gå i byen!
#5806 McPeter 16 år siden
http://www.ps3trophies.org/forum/pro-evolution-soc...
Tjek denne video han har lavet da han fik Platinium nr. 70:
#5807 MuManden 16 år siden
Men når han så spiller 10-18 timer om dagen, så går der pæn stærkt alligevel. :D
#5808 McPeter 16 år siden
#5809 McPeter 16 år siden
http://www.shopto.net/PS3/STAR%20BUY/
Selv med de £3.50 i fragt er det super gode priser! Ca. 135kr per spil inkl. fragt.
Killzone 2 (Platinum)
£12.79
Resistance 2 (Platinum)
£12.79
Uncharted: Drake's Fortune Platinum
£12.79
LittleBigPlanet
£13.00
Gran Turismo 5 Prologue (Platinum)
£12.79
James Bond: Quantum of Solace
£9.99
#5810 Bony 16 år siden
Hold da op, det er dælme vildt. Jeg tror også, at der må være tale om flere der er gået sammen om samme konto, ellers passer Utyskes SP-citat nok meget godt. Der kan jeg vist ikke følge med. Men meget fedt, at man kan se hvilken progress man er alt i alt af alle trofæer. Det er da meget cool. :)
Det viser sig så alligevel, at der muligvis kun er tale om én gut? Imponerende. 10-18 timer dagligt? Sejt og så alligevel ikke! Hvis det virkelig kun er en person, så har han virkelig kun sin Playstation og sit fjernsyn i sit liv, hvilket er en smule sørgeligt. Det minder mig om de to kammerater jeg mistede til WOW. Pludselig en dag, droppede de kontakten til alle og lavede ikke andet end at spille. Trist. Så langt ude er jeg dog ikke hvad angår trofæer. :)