Der var ingen problemer der overhovedet. Jeg må dog indrømme at demoen ikke fik mig til at ejakulere i ekstase, men for satan hvor var der meget blod. Ret voldsomt spil med nogle ordentlige monstre. Men bortset fra det, så fandt jeg det ikke endvidere interessant. Måske det hjælper hvis man kender til serien og universet i forvejen?
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Jeg kan varmt anbefale 1'eren og 2'eren det er noget af det yperste der er kommet ud af PS2'en udover self. MGS2: Sons of Liberty 8-)
Men ved 2'eren skal du forberede dig på, ja hvis du tror Laravic var unfair ha! vent til du møder den forbanede nar "¤%!"%#&" til nej, bare og sige navnet gør mig vred argggg
Me angry!
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Nu er det på ingen måde for at blære mig (jeg er en forholdsvis nybagt konsolspiller og er virkelig elendig til alt RTS og 99% af alt RPG, og jeg får en masse prygel når jeg spiller FPS online - bortset fra i COD2 :-)), men jeg syntes, Laravic var afsindig let at nakke. Jeg spillede dog godt nok på normal, hvilket nok forklarer, hvorfor andre havde en anden oplevelse, men jeg klarede ham i andet hug. I forhold til den sidste baddie i GOW2 (som jeg naturligvis ikke vil afsløre her over for Bony, som bør købe remastered-pakken med begge to ØJEBLIKKELIGT), syntes jeg han var barnemad.
Jeg var bare for gung-ho første gang, men anden gang løb jeg bare i cirkler, og Laravic var så sød altid at være lige tilstrækkeligt langt væk til, at jeg kunne skyde det blå stas ved siden af ham uden at være for tæt på. Gled aldrig af nogen ledges og nåede altid at dodge granater. Jeg tror dog aldrig jeg stoppede med at løbe :-)
#6006, jeg havde netop den indstilling, før jeg kastede mig over spillet, og jeg bevarede endda den indstilling en god time eller to inde i det første spil. Syntes netop, det virkede lidt ordinært med alt den hack'n'slash, forudsigelige bossfights etc. Men damn, hvor blev jeg hurtigt addicted. Først og fremmest har spillene en fantastisk, episk historie - du ved, i den fede ende af skalaen á la Gladiator, ikke wannabe-epic som 300 :-) Super fede karakterer, masser af fede twists, og så er det bare forrygende underholdning. Man kan slet ikke lægge det fra sig til sidst, og den giver virkelig spilleren den der unikke følelse af, at man selv er lige så badass som karakteren, man styrer :-) Våbene, miljøerne, bosses, det hele sparker røv, og man bliver virkelig spændt på at udforske de nye våben, magier og comboer, man løbende får adgang til.
#6001 Bony 16 år siden
#6002 elwood 16 år siden
Men ved 2'eren skal du forberede dig på, ja hvis du tror Laravic var unfair ha! vent til du møder den forbanede nar "¤%!"%#&" til nej, bare og sige navnet gør mig vred argggg
Me angry!
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#6003 elwood 16 år siden
#6004 The Insider 16 år siden
#6005 elwood 16 år siden
På hard klarede jeg ham som sagt også kun på grund af jeg bare gik amok til sidst og var heldig.
Ohh Karl din satan det vælger jeg og kalde ham fra nu af, bare for og ha et navn og sætte på ham.
#6006 ks 16 år siden
Jeg har ikke spillet nogle af dem, men fra hvad jeg set, synes jeg egentlig, det ser temmelig ordinært ud. Hvad gør det så specielt? )
#6007 elwood 16 år siden
Der er ikke mere og sige.
#6008 The Insider 16 år siden
#6006, jeg havde netop den indstilling, før jeg kastede mig over spillet, og jeg bevarede endda den indstilling en god time eller to inde i det første spil. Syntes netop, det virkede lidt ordinært med alt den hack'n'slash, forudsigelige bossfights etc. Men damn, hvor blev jeg hurtigt addicted. Først og fremmest har spillene en fantastisk, episk historie - du ved, i den fede ende af skalaen á la Gladiator, ikke wannabe-epic som 300 :-) Super fede karakterer, masser af fede twists, og så er det bare forrygende underholdning. Man kan slet ikke lægge det fra sig til sidst, og den giver virkelig spilleren den der unikke følelse af, at man selv er lige så badass som karakteren, man styrer :-) Våbene, miljøerne, bosses, det hele sparker røv, og man bliver virkelig spændt på at udforske de nye våben, magier og comboer, man løbende får adgang til.
#6009 elwood 16 år siden
#6010 ks 16 år siden