Samme her. De er sjove, men faktisk så svære, at jeg alt for hurtigt bliver frustreret.
Min kæreste er dog ret god, og kunne sagtens klare sig på hard. Det er naturligvis pisse irriterende, da jeg er udpræget konkurrencemenneske og SKAL være bedst til alt :p
Det er jo remakes af gamle spil, så jeg regner ikke med at der kommer noget DLC, men jeg har en amerikansk konto også, så mon ikke det går? :)
Jeg kan dårligt finde ud af det på easy, så der går nok noget tid, før jeg kommer til at lave de store trommesoloer. Jeg spillede også trommer et par gange i gymnasiet, så det virker totalt akavet, at sidde/spille på den måde. :)
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
#6023 - Hehe, det kende jeg godt, nok derfor jeg kommer til at gå lidt for højt op i det en gang imellem og controlleren er ved at ryge igennem lokalet en gang imellem :) Men sådan er det åbenbart når man er af hankøn...
Skal vi egentlig ikke have en FIFA Filmz liga i år? Selvom den ikke var den udpræget succes sidste år, så finder jeg faktisk FIFA 10 meget mere balanceret online, og derfor naturligvis også sjovere.
Jeg kan endda prale med, at jeg indtil videre har vundet ~25 kampe og blot tabt ~10 :)
Så har jeg det bare sådan, at så vil jeg heller have noget nut, såsom Tekken 6 til samme pris, eller Batman eller Infamous eller noget andet i stedet for en lille opgradering i FIFA.
#6021 ks 16 år siden
Utyske: Så bare vent til du prøvet "normal". Der måtte jeg simpelthen stoppe sange midt i det hele, fordi hele højre ben fik krampeanfald.
#6022 MuManden 16 år siden
#6023 ks 16 år siden
Min kæreste er dog ret god, og kunne sagtens klare sig på hard. Det er naturligvis pisse irriterende, da jeg er udpræget konkurrencemenneske og SKAL være bedst til alt :p
#6024 MuManden 16 år siden
#6025 filmz-Utyske 16 år siden
Det er jo remakes af gamle spil, så jeg regner ikke med at der kommer noget DLC, men jeg har en amerikansk konto også, så mon ikke det går? :)
Jeg kan dårligt finde ud af det på easy, så der går nok noget tid, før jeg kommer til at lave de store trommesoloer. Jeg spillede også trommer et par gange i gymnasiet, så det virker totalt akavet, at sidde/spille på den måde. :)
#6026 MuManden 16 år siden
Men sådan er det åbenbart når man er af hankøn...
#6027 ks 16 år siden
Jeg kan endda prale med, at jeg indtil videre har vundet ~25 kampe og blot tabt ~10 :)
#6028 MuManden 16 år siden
#6029 ks 16 år siden
#6030 MuManden 16 år siden