Gravatar

#6101 elwood 16 år siden

J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#6102 Guts 16 år siden

Giver helt klart IGN ret i det hele. Spillet i solo campaign ER kort. Gennemførte det på under 5 timer på normal. Så jeg skal lige igennem det en gang til. Og så skal jeg lige se nærmere på Spec Ops.
"If you don't stand for something, you'll fall for anything"
Gravatar

#6103 elwood 16 år siden

Men igen jeg vil heller ha en fed kort oplevelse, end et spil på 70 timer der trækker i langdrag.

Og med SPec Ops, og MP så ser jeg ikke det hel store problem 8-)
Gravatar

#6104 Guts 16 år siden

Præcis!!
Jeg har det på samme måde. Synes også at de 4,5 time jeg brugte var mega fede fra start til slut.
"If you don't stand for something, you'll fall for anything"
Gravatar

#6105 elwood 16 år siden

Jeg venter spændt på Fox News reaktion over Airport scenen, selv om den kan skippes, skal de nok finde en undskyldning for at få den med i deres program, og det skal nok blive underholdene 8-)

Ser frem til Noget MW 2 i weekenden hvor jeg.. doh! nå ja jeg er væk hele weekenden, oh well har fri fredag, så torsdag aften kan jeg nok hygge mig lidt 8-)

Suk Ubisoft, hjælper ikke ligefrem sig selv...
Gravatar

#6106 ks 16 år siden

Nu ligger MW2 i hvert fald på bordet og venter. Håber at spille en time eller to i aften, men ellers er det desværre sparsomt med tid før weekenden :/
Gravatar

#6107 elwood 16 år siden

Nå ja og til dem der brokker sig over det korte spiltid i MW: 2

Så glæd jer til Modern Warfare 3!

Hehe Nice og se Infinitiv Ward har været med ombord, med special lavet scenarier 8-)
Gravatar

#6108 McPeter 16 år siden

Hvis det er PS3 versionen af MW2 så er der pt. trofæ problemer. Skulle dog findes en midlertidig løsning indtil der kommer en officiel reparation:
http://www.ps3trophies.org/forum/call-duty-modern-...
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#6109 ks 16 år siden

Jeg har ingen trofæproblemer. Tværtimod, synes de kommer ind i stor hast allerede efter 1 times spil :)

Efter de første to baner og 1 times spil synes jeg umiddelbart, at det er temmelig kaotisk og forvirrende, når først ildkampene åbner op!
Gravatar

#6110 DarkLight 16 år siden

Som 1'eren...Its war, man.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.

Skriv ny kommentar: