Giver helt klart IGN ret i det hele. Spillet i solo campaign ER kort. Gennemførte det på under 5 timer på normal. Så jeg skal lige igennem det en gang til. Og så skal jeg lige se nærmere på Spec Ops.
"If you don't stand for something, you'll fall for anything"
Jeg venter spændt på Fox News reaktion over Airport scenen, selv om den kan skippes, skal de nok finde en undskyldning for at få den med i deres program, og det skal nok blive underholdene 8-)
Ser frem til Noget MW 2 i weekenden hvor jeg.. doh! nå ja jeg er væk hele weekenden, oh well har fri fredag, så torsdag aften kan jeg nok hygge mig lidt 8-)
#6101 elwood 16 år siden
Link til The Insider ang. MW 2
Og IGN's Review af spillet.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#6102 Guts 16 år siden
#6103 elwood 16 år siden
Og med SPec Ops, og MP så ser jeg ikke det hel store problem 8-)
#6104 Guts 16 år siden
Præcis!!
Jeg har det på samme måde. Synes også at de 4,5 time jeg brugte var mega fede fra start til slut.
#6105 elwood 16 år siden
Ser frem til Noget MW 2 i weekenden hvor jeg.. doh! nå ja jeg er væk hele weekenden, oh well har fri fredag, så torsdag aften kan jeg nok hygge mig lidt 8-)
Suk Ubisoft, hjælper ikke ligefrem sig selv...
#6106 ks 16 år siden
#6107 elwood 16 år siden
Så glæd jer til Modern Warfare 3!
Hehe Nice og se Infinitiv Ward har været med ombord, med special lavet scenarier 8-)
#6108 McPeter 16 år siden
http://www.ps3trophies.org/forum/call-duty-modern-...
#6109 ks 16 år siden
Efter de første to baner og 1 times spil synes jeg umiddelbart, at det er temmelig kaotisk og forvirrende, når først ildkampene åbner op!
#6110 DarkLight 16 år siden