jo ikke rigtigt Det er jo op til en trere Det slutter med Nikolai: Da i got a place Kan godt lide at hele historien med Amrikanerne Forådder England, fuck jeg blev sur over de dumme Cowboys.
Dejligt med at Captain Price vender tilbage han er en guttermand, undtagen
nårh man bliver slået ned af ham :/ [/quote]fik gemmenført MW2 Og må sige daeeem!!, jeg er hyper slutnig slutter Vis jeg skulle bedømme
Hehe tror du skal bruge spoiler tags og ikke gennemstregning, selv, om det her spil nu ikke er så spoiler farligt, da historien ikke er det store fokus.
Historien er for rodet efter min smag.
8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#6217 - hvorfra?! Snyyyd :-) Send lige en besked hvis du skulle se flere. :-)
Æv - har lige brugt over en time på et Killzone 2 multiplayer spil for at samle nogle class ribbons - havde samlet ca. 3 stk og så crashede spillet så jeg blev nødt til at boote min PS3 - skod. :-(((
#6218 Det var også dem jeg mente playstadium på FB 8-)
Uhh lige fået taget hul på AC: 2 Damm det er fedt, har lige fået min hidden blade nu her, og har brugt de sidste par min. på bare og dræbe uskyldige.
Hør min gode mand hvorfor står de og falder sådan, har de det dårligt...? hva vagt nej jeg forsikrer dem jeg har intet med det her og gøre, hvis de vil ha mig undskyld så løber jeg lige hen og klatre op af det her kirketårn imens de undersøger mandens "uheld"
Og til The Insider oh boy sikke en start vi får på historien 8-)
#6211 Batsy 16 år siden
[/quote]fik gemmenført MW2 Og må sige daeeem!!, jeg er hyper slutnig slutter
Vis jeg skulle bedømme
så siger jeg
Historien 9.0
graffik 8.5
Voice cast 10.00 suverænt Cast
alt ialt 9.0
#6212 elwood 16 år siden
Historien er for rodet efter min smag.
8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#6213 Batsy 16 år siden
#6214 DarkLight 16 år siden
#6215 elwood 16 år siden
#6216 ks 16 år siden
#6217 elwood 16 år siden
#6218 DarkLight 16 år siden
Det er det ikke. Det er på FB, som der stod. Der blev postet 10-15 koder og 10 sekunder efter virkede ingen af dem :)
Dette gjorde de 2-3 gange.
#6219 McPeter 16 år siden
#6217 - hvorfra?! Snyyyd :-) Send lige en besked hvis du skulle se flere. :-)
Æv - har lige brugt over en time på et Killzone 2 multiplayer spil for at samle nogle class ribbons - havde samlet ca. 3 stk og så crashede spillet så jeg blev nødt til at boote min PS3 - skod. :-(((
#6220 elwood 16 år siden
Uhh lige fået taget hul på AC: 2 Damm det er fedt, har lige fået min hidden blade nu her, og har brugt de sidste par min. på bare og dræbe uskyldige.
Hør min gode mand hvorfor står de og falder sådan, har de det dårligt...? hva vagt nej jeg forsikrer dem jeg har intet med det her og gøre, hvis de vil ha mig undskyld så løber jeg lige hen og klatre op af det her kirketårn imens de undersøger mandens "uheld"
Og til The Insider oh boy sikke en start vi får på historien 8-)
#6217 skal nok holde øje 8-)