No matter what, så ser det sgu lækkert ud. Håber ikke det bliver for ensformigt i længden, men bare det at det foregår i the wild west, gør det mere interessant end proller-gta.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Hvor er jeg i øvrigt super duper utilfreds med de danske oversættelser i Assassins Creed II !
De f***ing picture-puzzles der bliver altså liiiiiidt super-irriterende, når personen der oversætter spillet ikke fatter ord der står fremhævet med rødt er ret vigtige ledetråde, som skal oversættes rigtigt !
Æd bæ, oversætter-smølf!
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Hvor er jeg i øvrigt super duper utilfreds med de danske oversættelser i Assassins Creed II !
De f***ing picture-puzzles der bliver altså liiiiiidt super-irriterende, når personen der oversætter spillet ikke fatter ord der står fremhævet med rødt er ret vigtige ledetråde, som skal oversættes rigtigt !
#6471 hehe you got me, men sådan er det når man tjekker filmz på en ipod, de der links fungere ik altid optimalt, så det sjælden jeg tjekker dem, men jep.
Og nej du behøver ikke og ha spillet det første spil DarkLight, tror der er mange som der har interessen for det, som ikke har, eneste koncept de bære over er deres qucik shot mode så vidt jeg kan se.
Det er heller ikke samme karakter så vidt jeg kan se, ligesom med GTA serien, er det selvstændige historier.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#6471 hehe you got me, men sådan er det når man tjekker filmz på en ipod, de der links fungere ik altid optimalt, så det sjælden jeg tjekker dem, men jep.
På en iPod? Det er da noget af en bedrift :)
Awesome! Den skal på listen så ;)
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
#6471 McPeter 16 år siden
#6472 Lord Beef Jerky 16 år siden
#6473 DarkLight 16 år siden
Skal man have spillet den første? Se det på tilbud.
#6474 HonoDelLoce 16 år siden
Æd bæ, oversætter-smølf!
#6475 El Capitan 16 år siden
Hvorfor fanden spiller du også på dansk???
#6476 elwood 16 år siden
Og nej du behøver ikke og ha spillet det første spil DarkLight, tror der er mange som der har interessen for det, som ikke har, eneste koncept de bære over er deres qucik shot mode så vidt jeg kan se.
Det er heller ikke samme karakter så vidt jeg kan se, ligesom med GTA serien, er det selvstændige historier.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#6477 DarkLight 16 år siden
På en iPod? Det er da noget af en bedrift :)
Awesome! Den skal på listen så ;)
#6478 filmz-Utyske 16 år siden
Browseren i iPod Touch er vel den samme, som i iPhone, kunne jeg forestille mig. :)
#6479 HonoDelLoce 16 år siden
For at have de danske undertekster på dialogerne, så kæresten var nemmere at lokke med på at jeg skulle spille det i stuen ;)
#6480 McPeter 16 år siden
http://www.play.com/Games/PlayStation3/4-/4026069/...