Gravatar

#641 rubberdub 16 år siden

Prisen er underordnet, jeg kan ikke vente på det spil. Har du hør soundtracket, det er jo helt grotesk fed.
Det spil har været med til at skabe hele min identitet :P, eller har være med til at sammenstykke min musik smag. Det med wipeout jeg første gang forstod at der var noget der hed Japan, og at japanere var freaking wicked. Men også med dette spil at jeg opdagede elektronisk musik, som er hængt ved siden da.
Kan huske vi fik demoen, som vi spillede uafbrudt i en uge. For senere at få spillet, som vi gennemførte relativt hurtig, men så bare slettede memory-card filen, og startede forfra. Damn, det spil var godt!
ehmmm ehmmm whachamacalit... ah´a mobile fone!
Gravatar

#642 Bony 16 år siden

That's freaking Wicked! :)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#643 rubberdub 16 år siden

Hvordan kommer jeg med her http://filmz.jottit.com/?
Gravatar

#644 DarkLight 16 år siden

Klik på link
klik på login
skriv "filmz"
klik på edit
skriv dit navn
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#645 rubberdub 16 år siden

yay, tak...
Gravatar

#646 dyg 16 år siden

Jeg har lige fjernet mig selv fra listen, da jeg tidligere på dagen satte min PS3 til salg.

Skulle folk være interesseret, så sælges den til 4700,- afhentet i Århus V (er ikke interesseret i at sende den, da der følger Rock Band + instrumenter med).

Følgende følger med:
Ekstra Trådløs SIXAXIS-controller
Pelican controller-ladestation
Spil:
- Rock Band (incl instrumenter - Købt i USA)
- Burnout Paradise
- GTA IV
- Motor Storm
- Ratchet & Clank - Tools of Destruction
- MLB The Game 2008
- NBA 2K8
- Call Of Duty 3

Lige pt. er den kun sat til salg her på mit arbejde, hvis den ikke bliver solgt indenfor en uge eller to, så opretter jeg nok en salgstråd herinde og på newz.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#647 McPeter 16 år siden

I weekenden fik jeg spillet de fleste af sangene fra det nye Metallica album i Guitar Hero 3.

Havde lyttet lidt til sangene inden og synes egentligt bare at de umiddelbart lød lidt ensformige og kedelige. Tænkte dog at det kunne være sjovt at prøve at lære et nyt album at kende gennem guitar hero, så kastede mig ud i forsøget...

Jeg spillede de fleste af sangene igennem på Hard og der var ingen af dem hvor jeg døde. I betragtning af hvor mange forsøg det tog mig at komme igennem Metallica's "One" på Hard som allerede findes i GH3, så er det nok en smule lettere, ligesom GH:Aerosmith også er. Når det så er sagt, så var sangene faktisk enormt underholdende at spille. Ved ikke om det er fordi jeg ikke er ligeså stor fan af Aerosmith, men at spille Metallica-riffs er bare sjovere. :-) Derudover var der flere af sangene der havde "vandre-toner" hvor man skal køre frem og tilbage over de 5 knapper, men dog ikke som sådan nogle speed-tripletter, men mere som enkelt-toner. Det synes jeg personligt er sjovere. Der er dog også nogle af sangene der er mere i double-tab tempo.

Nu har jeg kun fået spillet sangene igennem en enkelt gang hver, men allerede nu synes jeg bedre om musikken end jeg gjorde inden. Jeg tror umiddelbart det er en ret god måde at lære ny musik at kende på og håber vi kommer til at se meget mere af dette fremover.

Dog synes jeg 135kr for et album du kun kan høre i et spil er lidt pebret. Glæder mig til den dag hvor nogle bands får øjnene op for at sælge et album (enten som CD eller mp3) INKLUSIV mulighed for at downloade sangene til guitar hero... Dét ville være fedt!

Alt i alt en god oplevelse - glæder mig til at spille sangene igen...

Ign har iøvrigt også kigget på sangene:
http://ps3.ign.com/articles/909/909865p1.html
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#648 rubberdub 16 år siden

Jeg vil godt købe GTA IV :P
Gravatar

#649 dyg 16 år siden

#648 - Du kan få det billigt, kun 4700kr! Så får du godt nok også lidt andet skrammel med, men det kan du jo smide væk :)
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#650 rubberdub 16 år siden

Deal Mand :P

Skriv ny kommentar: