Nå så ser det ud til Nordisk film har røvrendt Coolshop, de modtager kun Normal edition af Heavy Rain, har lige modtaget mail.
Elgiganten har af en eller anden årsag vidst fået sendt collectors, tror jeg, virker bare underligt fordi det er vel samme firma de to steder modtager spillet fra til salg eller ?
Oh well så coolshop ingen Collectors Elgiganten får vidst, og det er udsolgt og fjernet.
Oh well har heller ingen PS3 pt. så jeg kan stadigvæk gå lidt på jagt, men det er dårlig stil fra Nordisk film må man sige.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Oh well musikken kan nedlastes på et tidspunkt, og eller er det kun en af DLC'erne som man fik med Gratis, (I just like a pretty box that's all) mon ikke man overlever, but still det godt nok noget hø.
8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Det sku det være, jeg har dog skrevet en mail til Nordisk, ikke fordi det gør mig det store, men nu er jeg sku blevet lidt nysgerrig, eftersom de modtager spillet fra samme sted 8-)
Jeg havde godt nok forudbestilt Limited Edition af Heavy Rain og det hele og der også penge på kontoen, men så så får jeg at vide fra Game at der ikke er dækning på kortet og at jeg eventuelt skal prøve at kontakte min bank og det har jeg så prøvet, men det er så godt som umuligt at komme igennem. Tak for lort siger jeg bare!
Håber ikke at det betyder de blir tvangs "indlagt" til kun og udvikle Superhelte spil, vil virkelig gerne se hvad de her Udviklere kan få ud af en hel ny IP.
#7031 filmz-Utyske 16 år siden
Holy crap, jeg havde ikke regnet med at det kom så højt op.
#7032 elwood 16 år siden
Elgiganten har af en eller anden årsag vidst fået sendt collectors, tror jeg, virker bare underligt fordi det er vel samme firma de to steder modtager spillet fra til salg eller ?
Oh well så coolshop ingen Collectors Elgiganten får vidst, og det er udsolgt og fjernet.
Oh well har heller ingen PS3 pt. så jeg kan stadigvæk gå lidt på jagt, men det er dårlig stil fra Nordisk film må man sige.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#7033 elwood 16 år siden
8-)
#7034 HonoDelLoce 16 år siden
#7035 elwood 16 år siden
#7036 Bobby Singer 16 år siden
#7037 colocho 16 år siden
#7038 filmz-Utyske 16 år siden
Plz to share?
#7039 elwood 16 år siden
Warner Køber en stor del af Rocksteady Studios
#7040 colocho 16 år siden
http://www.joystiq.com/2010/02/22/fallout-new-vega...