Det kommer an på hvilken én du har, ja. Min er på 120 Gb, så det er ikke noget problem for mig.... og så fylder spillene jo ikke mere end max 7-8 Gb, så selv med en 20 Gb HDD kan du have et par stykker liggende. Hvad er vigtigt er dog at du nu får muligheden for det. Jeg er ikke sikker på at jeg selv vil gøre det... jeg synes det går fint hurtigt at læse fra dvd'en (som faktisk går hurtigere end Blu-Ray, mener jeg).
#763 - jeg har kun 40gb og tror kun jeg har 8gb fri så det snævrer snart til... Jeg har mest brugt pladsen på disc-based spil-data, demoer og nogle trailers osv. Synes det går ret hurtigt, så overvejer at købe en større harddisk og udskifte den.
Nogen herindefra der har erfaring med det? Det skulle vidst ikke være det største projekt...
hehe morede mig en del over at spille heavenly sword demo'en igennem på dansk, men nej det ikke noget jeg skal ha i mine spil, men til børne er det da en fin ide.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Ja, jeg har jo besluttet mig for at kigge nærmere på det der Wipeout når det ankommer i biksen. Jeg måtte jo gi' mig til sidst. Er der trofæer til stede er Bony også til stede.. ;)
P.S. "Do I look gay in this..?"
:D
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
#761 rubberdub 16 år siden
Wipeout HD
Mirrors Edge
LBP
evt. Fallout 3
#762 McPeter 16 år siden
PS3:
WipEout HD
LBP
Fallout 3
Guitar Hero: World Tour
Prince of Persia
PES2009
Mega Man 9 skal da nok også prøves :-)
Og så skal Madden 09 også købes når der er kommet en patch til det.
Måske:
Bioshock
#763 Corgan 16 år siden
Det kommer an på hvilken én du har, ja. Min er på 120 Gb, så det er ikke noget problem for mig.... og så fylder spillene jo ikke mere end max 7-8 Gb, så selv med en 20 Gb HDD kan du have et par stykker liggende.
Hvad er vigtigt er dog at du nu får muligheden for det. Jeg er ikke sikker på at jeg selv vil gøre det... jeg synes det går fint hurtigt at læse fra dvd'en (som faktisk går hurtigere end Blu-Ray, mener jeg).
#764 elwood 16 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#765 McPeter 16 år siden
Nogen herindefra der har erfaring med det? Det skulle vidst ikke være det største projekt...
#766 elwood 16 år siden
[url= viser dig hvordan[/url]
men skal self. lige huske og backuppe sine saves fra den forrige disk.
#767 filmz-Kadann 16 år siden
Ingen erfaring med det, men PS3'eren bruger en standard 2½" SATA-harddisk, så i princippet burde du købe en hvilken som helst disk og smide i.
#768 elwood 16 år siden
hehe morede mig en del over at spille heavenly sword demo'en igennem på dansk, men nej det ikke noget jeg skal ha i mine spil, men til børne er det da en fin ide.
#769 rubberdub 16 år siden
waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarooooooooooooooooooooooommmm
til dem der lyster...
Fix:
Det er sgu godt nok at man aldrig har haft en PSP :D hiiiiiiiiii, jeg glæder mig som en lille dreng...
#770 Bony 16 år siden
P.S. "Do I look gay in this..?"
:D