Jeg må tilstå, at jeg lige ergået i gang med 3. gennemspilning af singleplayer-delen. Da HARD var gennemført, åbnede sig muligheden SUPERHUMAN, hvilket var for fristende.
Heads up til dem der kan lide Guitar Hero... og har en Xbox360:
Så er demoen til Guitar Hero III ude til Xbox360.
Den følger med det nye Tony Hawk spil og udkommer senere på Markedplace.
Til dem der ikke kan vente, kan I downloade demoen som en ISO fil og brænde den ned på en cd. Cd'en smider I så i Xbox'en og går ind under "Demoes and more". Her skulle I gerne finde "Guitar Hero III". Tryk på den... og gør Jer klar til at trykke den af til Tenacious D og Pearl Jam (m.fl.).
Spiller lidt Everyday Shooter på min PS3, for satan det er et behagligt spil, at en enkel mand har lavet det spil er satme en sej bedrift!
Købte det på US PSN og det gik uden problemer.
Jep Undertegnede er lige tilbage for en ganske kort bemærkning i den her weekend, og nu skal jeg ind og ha mig en orange Box. Så er der jo kommet COD4 Demo til pc, og UT3 (har ikke tjekket den ud endnu) og en bunkevis af andre ting, Capcom har som også nævnt i tråden jo afsløret Bionic Commando, efterfølger til en gamle klassiker, og og og. Argg to much info!!!!!!
Skal ha tjekket det hele ud inden jeg ryger til Nord Djursland igen her i næste uge.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#21 DarkLight 17 år siden
#22 DarkLight 17 år siden
#23 DarkLight 17 år siden
#24 McPeter 17 år siden
Ligner noget der klart skal prøves.
#25 DarkLight 17 år siden
Ja, der er sket lidt siden [url= in the day...[/url]
#26 filmz-DocDoom 17 år siden
#27 filmz-DocDoom 17 år siden
Jeg må tilstå, at jeg lige ergået i gang med 3. gennemspilning af singleplayer-delen. Da HARD var gennemført, åbnede sig muligheden SUPERHUMAN, hvilket var for fristende.
Det tegner blodigt!
#28 Corgan 17 år siden
Heads up til dem der kan lide Guitar Hero... og har en Xbox360:
Så er demoen til Guitar Hero III ude til Xbox360.
Den følger med det nye Tony Hawk spil og udkommer senere på Markedplace.
Til dem der ikke kan vente, kan I downloade demoen som en ISO fil og brænde den ned på en cd. Cd'en smider I så i Xbox'en og går ind under "Demoes and more". Her skulle I gerne finde "Guitar Hero III". Tryk på den... og gør Jer klar til at trykke den af til Tenacious D og Pearl Jam (m.fl.).
LINK
Enjoy!
#29 elwood 17 år siden
Købte det på US PSN og det gik uden problemer.
Jep Undertegnede er lige tilbage for en ganske kort bemærkning i den her weekend, og nu skal jeg ind og ha mig en orange Box. Så er der jo kommet COD4 Demo til pc, og UT3 (har ikke tjekket den ud endnu) og en bunkevis af andre ting, Capcom har som også nævnt i tråden jo afsløret Bionic Commando, efterfølger til en gamle klassiker, og og og. Argg to much info!!!!!!
Skal ha tjekket det hele ud inden jeg ryger til Nord Djursland igen her i næste uge.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#30 aknot 17 år siden