Gravatar

#81 DarkLight 17 år siden

Call Of Duty 4
IGN: 9.5 (Både 360 & PS3)
Gametrailers: 9.4
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#82 elwood 17 år siden

#81 Singleplayer kort men intens, MP er der hvor holdbarheden gemmer sig.

det var så nummer 2 November spil der røg i kurven 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#83 DarkLight 17 år siden

#82, ja det var det. Kommer desværre først på fredag :S
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#84 elwood 17 år siden

#80 hehe jep, men så har vi lige en Uncharted demo den 8 og fordrive tiden med, der går rygter om det sku være hele 4 levels (kan du sige 2 GB demo) hehe.
Gravatar

#85 DarkLight 17 år siden

#84, og Ratchet i morgen!
Gravatar

#86 elwood 17 år siden

#85 it's pretty 8-)
Gravatar

#87 Bony 17 år siden

Er der nogen der, ligesom jeg, ikke kan åbne Warhawk spillet pludseligt? Kunne sagtens tidligere, logger derefter ud og da jeg så skal åbne spillet igen siger den:

"An error occurred during the start operation. (80029701)".. Hmm..

EDIT: Ahh, nu virker det igen. Var s'gu tæt på abstinenserne der.. :)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#88 elwood 17 år siden

Så er jeg satme klar til Mass Effect!

Er lige netop blevet færdig med Mass Effect: Revelation, og den var faktisk ret spændende, og slutningen ku være som taget ud af en god cliff hanger, selv om den er afsluttene, så viser den ret tydligt noget om den trusel, som vil true hele Galaksen i Mass Effect, når det udkommer senere i den her måned.

Og jeg siger det lige igen, Saren er satme en ond satan!

Det er lidt pudsigt fordi at jeg har set klip fra spillet og screenshot, så var det ret nem at se det hele for mig visuelt, det var en lidt sjov ting at det hele fremstod så tydeligt i præcis Biowares ånd.

323 sider er bogen på, så den er ikke så lang igen, og giver et ret godt indblik i hele universet, og om David Andersons Commander Shephard's Overordnede) fortid.

Gravatar

#89 DarkLight 17 år siden

Troede ellers at det var i dag Ratchet kom. Nu er der pludselig kommet en dato, der siger den 14 November? :S
Gravatar

#90 elwood 17 år siden

Hmm ja jeg kan faktisk ikke huske hvad den danske udgivelses dato var oprindligt, men så har du COD4 på fredag at forsøge ventetiden med, og nævner det bare lige igen Uncharted demo imorgen, for satan der bliver ramaskrig hvis den forsinkes hehe.

Hmm hvad kommer der egentlig i December, November er da klart den største spil måned hidtil i år, så spørgsmålet er hvad de gør op mod Jul, synes ikke lige jeg kan huske nogen store titler i December.

Skriv ny kommentar: