Jeg er med på, at vi er i en ny generation nu til dags. Men.. Jeg har lige gennemført Black på XBOX'en og må alligevel lige give det lidt credit for sin meget gennemførte "stor pik og håret tilbage" drengerøvsiscencesættelse af en FPS. Det er faktisk første gang jeg på en konsol virkelig har været fascineret af en FPS, og selvom Black har mange mangler i gameplayet, så opvejes det solidt af dens kompromisløse stil.
Alt er destruktivt i spillet, og fyrer man nok kugler af i en skudscene, så mærker man også, hvordan man langsomt, men stødt, smadrer bygninger, dækninger osv omkring en.
Summa summarum.. Kan nogle huske nyheder om, hvorvidt Criterion Games planlægger en 2'er på de nye konsoller? :)
#91 DarkLight 16 år siden
Hvad er det der ikke er tilfredsstillende?
#92 McPeter 16 år siden
Releasedato: torsdag 01 maj, 2008
http://www.coolshop.dk/catalog/product_info.php?pr...
Så har bare bestilt 1 extra. Regner med at bestille 2 dualshock når de kommer.
#93 DarkLight 16 år siden
#94 elwood 16 år siden
men ja Dualshock3 all the way, Uncharted understøttes faktisk også meget godt.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#95 DarkLight 16 år siden
#96 McPeter 16 år siden
#97 ks 16 år siden
Jeg er med på, at vi er i en ny generation nu til dags. Men.. Jeg har lige gennemført Black på XBOX'en og må alligevel lige give det lidt credit for sin meget gennemførte "stor pik og håret tilbage" drengerøvsiscencesættelse af en FPS. Det er faktisk første gang jeg på en konsol virkelig har været fascineret af en FPS, og selvom Black har mange mangler i gameplayet, så opvejes det solidt af dens kompromisløse stil.
Alt er destruktivt i spillet, og fyrer man nok kugler af i en skudscene, så mærker man også, hvordan man langsomt, men stødt, smadrer bygninger, dækninger osv omkring en.
Summa summarum.. Kan nogle huske nyheder om, hvorvidt Criterion Games planlægger en 2'er på de nye konsoller? :)
#98 elwood 16 år siden
Lige nu har de nok travl med udvidelsen til Burnout Paradise
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#99 filmz-bullettooth 16 år siden
Bullettooth -bullettoothfilmz
ved ikke om jeg køber GTA....vi må se :-)
#100 DarkLight 16 år siden