Det første 10 tal er i Hus OXm (xbox360 magasin kom lidt tidlig ud med deres review) scoren er ikke så vigtig, det er billederne første real detailed Ingame HUD pic's! som jo er det samme som på PS3 udgaven
vi havde en fin liste engang, hvor man ku tilføje sig.
men PSN: RPG_HawK
og Rockstar Social Club registration begynder fra imorgen af, ikke fordi man får så meget ud af det nu her, men hey man skal da være med hvor det sker hehe.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
I tidernes morgen signede jeg op til Playstation Network Account, men jeg kan ikke finde ud af at logge på via internettet på min pc.
"You will need to enter your Sign-In ID and Password whenever you use your PLAYSTATION(R)Network account.
You will have the opportunity to change your registration details when you have purchased a PLAYSTATION®3. Go to your online account and select the "Account Management" option."
Kan det passe at det login bare er pre-reserveret til mig til når jeg går online med min PS3?
#41 elwood 16 år siden
Enjoy
14
Min excitement is through the roof!
Er vild med næstsidste billede, på sidste side hehe.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#42 elwood 16 år siden
venter stadigvæk på MGS4 surprisen de sku komme medidag, i følge den officielle playstation blog.
#43 DarkLight 16 år siden
#44 elwood 16 år siden
taget fra den forige tråd.
Okay Konami hvad har i lige gang i, don't tease me like this!
Check back here on the PS Blog next Monday, April 14th 2008, as we have a very special surprise in store for you! See you next Monday!
Og nej det kan ikke være den nye PSN store, da det her er skrevet af en fra Konami.
Intriguing...
Jeg ved godt hva nogen tænker det ku være og nej, jeg tror desværre ikke det er The D-Word, men jeg ville elske og tage fejl 8-)
#45 ks 16 år siden
Jeg har indtil videre kun bony og nayze på listen, men ser gerne lidt flere :)
Mit PSN ID: frugtkompot
#46 elwood 16 år siden
men PSN: RPG_HawK
og Rockstar Social Club registration begynder fra imorgen af, ikke fordi man får så meget ud af det nu her, men hey man skal da være med hvor det sker hehe.
#47 McPeter 16 år siden
En skam det ikke udkommer til PS3... :-(
Hvordan får jeg det der PSN?
#48 elwood 16 år siden
Rimelig sikker på man skal lave sådan et første gang man vil online (ved og være stk. tid siden jeg gjorde det, så jeg kan ik huske det hel præcis)
hehe det derfor jeg har en 360'er også 8-)
Men PS3 får jo Resistance 2, som jeg lidt ser som den direkte konkurrent.
#49 McPeter 16 år siden
I tidernes morgen signede jeg op til Playstation Network Account, men jeg kan ikke finde ud af at logge på via internettet på min pc.
"You will need to enter your Sign-In ID and Password whenever you use your PLAYSTATION(R)Network account.
You will have the opportunity to change your registration details when you have purchased a PLAYSTATION®3. Go to your online account and select the "Account Management" option."
Kan det passe at det login bare er pre-reserveret til mig til når jeg går online med min PS3?
#50 elwood 16 år siden
Men ja hvis du da du fik muligheden for det reseverede dit online Nick, så er det bare det du skal taste ind.
Det var præcis dette jeg gjorde, men bare skriv hvis der sku blive bøvl.. jeg tviler dog.
Så er der sikkert nogen der kan hjælpe 8-)
Ses online