Gravatar

#11 gi-jones 14 år siden

Jeg viste sådan set godt at jeg kan fortsætte med at se de almindelige kanaler, men når nu mine surt optjente licenspenge går til at DR kan have en HD kanal ville jeg jo gerne kunne se den, så i virkeligheden går mit spørgsmål vel på, hvad for en digital tuner man skal købe, og hvad den slags koster?
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#12 Steffan Rasmussen 14 år siden

du kan få en til 647 kr. hos Getmore

Tekniske data
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#13 Tommy Kristensen 14 år siden

#8: Nej ikke umiddelbart - altså medmindre du har søgt efter dem. Tidligere skulle man have en box for at have dem digitalt, men efter at yousee har åbnet op, så skulle du kunne finde dem uden ekstern box (eller CA-modul) og kort. Under autotuning skal du vælge Cable (DVB-C) - har du en stueantenne eller lign. tilkoblet - så kan du vælge Antenna (DVB-T), men du vil så kun kunne se free-to-air kanalerne, og er det et ældre Bravia - inkl. det ikke de nye DR kanaler.

#11: Køb en i Bilka. De har en til 449kr - og den virker fint. Den har dog ikke kortlæser, så du ville skulle skifte den når TV2 bliver kodet (tidligst 2012) - men stadig god pris.
Gravatar

#14 gi-jones 14 år siden

#13: Ok, tak. Tror jeg vil kigge på den.

Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.

Skriv ny kommentar: