Den er vidst lidt dyre end 700 kr. Men bruce nævnte engang en regionsfri DVD afspiller, der sku være afsindig god til at opskaler dvd'er, kan bare ik lige huske hvad den hed.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Jeg vil nok sige, at den Rotel til 500,- (nypris 8.000,-) lyder som en ok handel, selv om den ikke har HDMI.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Selv om det er en Rotel, så er 6 år godt nok meget, især hvis den også har været brugt som cd-afspiller, og i modsætning til vin, så bliver finmekanik og lasere ikke bedre med alderen :) Derudover er der heller ingen garanti på varen.
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Hej allesammen. Syntes lige jeg ville opdatere da jeg har truffet mit valg. Modtog nemlig idag en skinnende sort Samsung HD870!
Nu står jeg så igen dog i den situation, at jeg skal have fået købt nogle ordentlige kabler til den. Så vidt jeg kan se, så koster HifiKlubbens HDMI kabler minimum 250kr, hvilket er lidt mange penge i min verden. Kan de fås billigere og samtidig holde kvaliteten, eller er jeg nød til at punge ud med 250kr i Hifiklubben?
Derudover, hvad er så det bedste kabel til overførsel af lyd - der ikke er HDMI, som min forstærker ikke kan håndtere?
Jeg bumper lige min egen tråd, da jeg virkelig har brug for hjælp omkring HDMi kabler.
Nu har jeg selv søgt rundt omkring, men kan ikke helt finde ud af, om det er bedst at købe ren HDMI eller HDMI/DVI? Det er noget med, at HDMI/DVI taber lidt af kvaliteten da formattet skal ændres undervejs, så kan det passe, at jeg står bedst hvis jeg køber et rent HDMI kabel?
#11 elwood 16 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#12 filmz-Kadann 16 år siden
Du tænker sikert på afspilleren fra Oppo. :)
#13 elwood 16 år siden
#14 filmz-vassago 16 år siden
#15 elwood 16 år siden
#16 filmz-yoshimura 16 år siden
Jeg vil nok sige, at den Rotel til 500,- (nypris 8.000,-) lyder som en ok handel, selv om den ikke har HDMI.
#17 filmz-vassago 16 år siden
#18 ks 16 år siden
#19 ks 16 år siden
Nu står jeg så igen dog i den situation, at jeg skal have fået købt nogle ordentlige kabler til den. Så vidt jeg kan se, så koster HifiKlubbens HDMI kabler minimum 250kr, hvilket er lidt mange penge i min verden. Kan de fås billigere og samtidig holde kvaliteten, eller er jeg nød til at punge ud med 250kr i Hifiklubben?
Derudover, hvad er så det bedste kabel til overførsel af lyd - der ikke er HDMI, som min forstærker ikke kan håndtere?
#20 ks 16 år siden
Nu har jeg selv søgt rundt omkring, men kan ikke helt finde ud af, om det er bedst at købe ren HDMI eller HDMI/DVI? Det er noget med, at HDMI/DVI taber lidt af kvaliteten da formattet skal ændres undervejs, så kan det passe, at jeg står bedst hvis jeg køber et rent HDMI kabel?
Someone help!