#10 Glem det, man kan jo også bare tænke selv. En lille mail til Hi-Fi Klubben, og så får man at vide, at de har den fra primo oktober.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
#12 Sig gerne til, hvis du finder den til en god pris. Jeg har heldigvis kun en Samsung til 1.200, så jeg mister ikke det helt store. Du må selvfølgelig også godt nævne, hvis du sætter din 3910 til salg urimeligt billigt ;o)
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Helt urimeligt bliver det desværre ikke ;) Ihvertfald ikke i første omgang! Jeg gav 9K for den i december i Danmark og den sælges billigste sted i DK til 8.5K som ny, så den ryger nok for 5K. Billigste sted i Tyskland er ifølge Idealo 995€.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
#11 filmz-yoshimura 18 år siden
#12 filmz-Bruce 18 år siden
#13 filmz-yoshimura 18 år siden
#14 filmz-Bruce 18 år siden
Helt urimeligt bliver det desværre ikke ;) Ihvertfald ikke i første omgang! Jeg gav 9K for den i december i Danmark og den sælges billigste sted i DK til 8.5K som ny, så den ryger nok for 5K. Billigste sted i Tyskland er ifølge Idealo 995€.