He he... vigtigst er selvfølgelig lyden... men højtalerne skal selvfølgelig ikke være for dominerende i stue-billedet når de ikke er tændte. Men ja... jeg må få mig en lytter hos Hifi Klubben. Jeg ved de yder god service... men jeg synes de til tider kan være lidt dyre med deres produkter.
Meget fedt design... men de ligner noget der ikke kan spytte en ordentlig lyd ud. Men jeg kan dog læse ud fra din anmeldelse, at man ikke skal lade udseendet snyde én.
Fedt med så meget respons. Kom endelig med mere. Er der nogle gode tilbud jeg bør overveje at smide mine penge efter? Og hvad med kable?
Prøv også KT Radio på Vesterbrogade - der er meget at vælge imellem, og de har også finfin service.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
#15: Ja, hellere bruge alle pengene på 3 gode højtalere end at købe 5 man ikke brænder helt vildt efter. Jeg er selv i gang med at skifte højtalere, så jeg har et komplet Paradigm surround-sæt, og har så købt 3 nye Monitor Audio højtaler, 2x front (R90) og 1x center (R180) - så må de sidste to R90'ere vente lidt :)
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
#11 Corgan 16 år siden
#6:
Cool. Dem vil jeg nok lige kigge nærmere på. Du er ret glad for Dali, kan jeg forstå?
#7:
Aight. Jeg har det på samme måde med højtalere som du har... så jeg burde nok kigge nærmere på højtalerene i linket.
#8:
He he... vigtigst er selvfølgelig lyden... men højtalerne skal selvfølgelig ikke være for dominerende i stue-billedet når de ikke er tændte. Men ja... jeg må få mig en lytter hos Hifi Klubben.
Jeg ved de yder god service... men jeg synes de til tider kan være lidt dyre med deres produkter.
#9:
Nå ja... den havde jeg da nær glemt. Thanks.
#10:
Meget fedt design... men de ligner noget der ikke kan spytte en ordentlig lyd ud. Men jeg kan dog læse ud fra din anmeldelse, at man ikke skal lade udseendet snyde én.
Fedt med så meget respons. Kom endelig med mere. Er der nogle gode tilbud jeg bør overveje at smide mine penge efter?
Og hvad med kable?
#12 filmz-Kadann 16 år siden
Ikke ubetinget, det er bare et udmærket mærke til en rimelig pris, dermed ikke sagt at der ikke kan være andre der er ligeså gode. :)
#13 Patriarch 16 år siden
Dem Bruce linker til skulle være top-dollar i den størrelse. Meget god lyd.
#14 filmz-yoshimura 16 år siden
#15 filmz-yoshimura 16 år siden
Focal Audio er et mærke, jeg ville lytte seriøst til, hvis mine syv højttalere stod til udskiftning, men jeg kan ikke huske, hvordan prislejet er.
Tjek www.hififreaks.dk
#16 filmz-vassago 16 år siden
#17 davenport 16 år siden
#18 Bony 16 år siden
#19 Corgan 16 år siden
#18:
Ellers tak. Kirsebær-farven har aldrig faldet i min smag.