Ok, jeg har en Samsung Galaxy Tab fra arbejdet og har Adobes egne gratis reader på, den fungerer fremragende og jeg tænker, at det måske er vejen frem, hvis den findes til iPad også.
Tilbyde AOSP-Android 2.3.4 med ENORME customisation-muligheder, bedre udnyttelse/mindre unyttig brug af hardware og en masse andet :)
Jeg elsker Samsung og deres produkter - men deres Touchwiz-grænseflade til Android har aldrig været mig. Derfor er dette super-lovelacious!
Jeg har holdt mig fra nightly-releases af Cyanogen, fordi Samsung havde én feature, som jeg ikke kunne undvære - deres SmartView-app, som fungerer brilliant sammen med mit Samsung D8000-tv.. Men denne stable release af Cyanogen falder utroligt heldigt sammen med, at Samsung for få dage siden udgav SmartView-app'en til Galaxy Tab 10.1, og derfor bruger jeg det ikke på telefonen længere :D
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
#11 Slettet Bruger [1258510654] 13 år siden
#12 HonoDelLoce 13 år siden
Cyanogen Mod 7.1 er released - og fungerer samtidigt som første stable mod til Samsung Galaxy S II !! WOUP !
#13 elwood 13 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#14 HonoDelLoce 13 år siden
Jeg elsker Samsung og deres produkter - men deres Touchwiz-grænseflade til Android har aldrig været mig. Derfor er dette super-lovelacious!
Jeg har holdt mig fra nightly-releases af Cyanogen, fordi Samsung havde én feature, som jeg ikke kunne undvære - deres SmartView-app, som fungerer brilliant sammen med mit Samsung D8000-tv.. Men denne stable release af Cyanogen falder utroligt heldigt sammen med, at Samsung for få dage siden udgav SmartView-app'en til Galaxy Tab 10.1, og derfor bruger jeg det ikke på telefonen længere :D
#15 Kiksmann 13 år siden
#16 Bony 13 år siden
#17 Kiksmann 13 år siden
#18 Kiksmann 13 år siden
#19 HonoDelLoce 13 år siden
Totally addictive !