#12 Kun dårlige nyheder. Jeg fik ringet til Panasonic Danmark (og snakkede med først en svensker og så en amerikaner), og de forklarede mig at der er europæisk garanti på alle Panasonic produkter, og det er jo fint nok. Det kræver blot at man har et garanti-bevis. Men for at det ikke skal være løgn, har jeg ikke modtaget et bevis med min projektor! Så nu har jeg skrevet til min pragtfulde forhandler om situationen, og han har, naturligvis, ikke svaret på min henvendelse. Om det er hans eller Panasonics fejl at der ikke var garanti-bevis med i pakken, ved jeg så ikke. Min forhandler har i øvrigt heller ikke sendt nogen faktura med min projektor. Så det mangler jeg også. Men bottom-line er at jeg, i teorien, ingen garanti har på min projektor i øjeblikket. :(
Det eneste gode der kom ud af det, er at jeg fik et tlf. nr. på en Panasonic Service i Viby der reparerer projektorer. Så mangler jeg bare garanti-bevis og faktura. Virkelig deprimerende oplevelse. :(
Ærgeligt at man endelig sidder med en PS3 (som iøvrigt er en vidundermaskine!), men ikke har projektoren til at bakke den op. Godt nok ser spil fuldstændigt fantastiske ud på den, men Blu-Ray filmene er mildest talt skuffende, og jeg savner den der skarphed som HD skulle give. Jeg går stærkt ud fra at det er min projektor der skaber skuffelsen. Hvis ikke, er Blu-Ray det mest overhypede produkt siden Halle Berry. ;)
Nej. Desværre er der intet at gøre når man bruger bankoverførsel som betaling. Men det er nu heller ikke mit største problem. Jeg er ikke i tvivl om at problemet nok skal løse sig før eller siden. Det er bare irriterende at det skal tage så forbandet lang tid. I værste fald tager jeg bare ned til hans butik i Köln med et baseball-bat. ;)
#11 pulse83 17 år siden
Digitalo har den tilsyneladende heller ikke på lager.
Overvejer lidt denne butik. De er billige og har den på lager. Og så godtager de cash-on-delivery. Hmm. :/
Er lidt afskrækket fra blot at vælge den billigste og bedste, efter den uendelige farce med min AE1000 forhandler. :(
#12 filmz-Bruce 17 år siden
#13 pulse83 17 år siden
Det eneste gode der kom ud af det, er at jeg fik et tlf. nr. på en Panasonic Service i Viby der reparerer projektorer. Så mangler jeg bare garanti-bevis og faktura. Virkelig deprimerende oplevelse. :(
Ærgeligt at man endelig sidder med en PS3 (som iøvrigt er en vidundermaskine!), men ikke har projektoren til at bakke den op. Godt nok ser spil fuldstændigt fantastiske ud på den, men Blu-Ray filmene er mildest talt skuffende, og jeg savner den der skarphed som HD skulle give. Jeg går stærkt ud fra at det er min projektor der skaber skuffelsen. Hvis ikke, er Blu-Ray det mest overhypede produkt siden Halle Berry. ;)
#14 filmz-Bruce 17 år siden
#15 pulse83 17 år siden
#16 filmz-Bruce 17 år siden