De er ikke så lange. 6 afsnit pr sæson. De gode serier har som regel op til 13 afsnit på en sæson. 20-24så er der som regel en masse fyld. I de sidste 6 uger hjemme har jeg vel set lige så mange film og serier som jeg plejer på mere end et halvt år. Men er meget selektiv på serier. Mad Men, Sons of Anarchy, Wire er det blevet til.
Alle har et fradrag, Helle hun har to ... Helle ... havets tournedos
Verdens bedste....Sådan en anbefaling skal da følges:) Var ved at købe den da jeg fandt i i Fona 2000 for et par måneder siden, men må vist springe til og finde den igen. Takker.....
I have my principles - And if you don't like them, I have others
#16 Ved ikke om du har krav til den visuelle kvalitet, men R2 udgaverne af serien er en fejlkonvertering fra NTSC til PAL, som bl.a indfører diverse artifakter i billedet.
ALL Episodes have been converted from NTSC > PAL directly (at 24fps), and as such have artefacts such as interlacing. There is also some magnetic interference on the transfer at the very top of the screen (during the episodes) which is not present on the R1.
Det gælder for alle PAL udgivelser ser det ud til :(
#11 Hr. Nielsen 13 år siden
#12 Bruce 13 år siden
#13 filt 13 år siden
#14 Hr. Nielsen 13 år siden
#15 elwood 13 år siden
Bare lav en søgning på filmz, så vil du støde på op til flere tråde, hvor vi livligt diskutere dette mesterværk!
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#16 Hr. Nielsen 13 år siden
#17 Bruce 13 år siden
#18 Hr. Nielsen 13 år siden
#19 Bruce 13 år siden
#20 Bruce 13 år siden
Det gælder for alle PAL udgivelser ser det ud til :(