Gravatar

#11 Hr. Nielsen 13 år siden

Spædende titler Bruce. Hvordan pokker når du at se så mange lange serier?
I have my principles - And if you don't like them, I have others
Gravatar

#12 Bruce 13 år siden

De er ikke så lange. 6 afsnit pr sæson. De gode serier har som regel op til 13 afsnit på en sæson. 20-24så er der som regel en masse fyld. I de sidste 6 uger hjemme har jeg vel set lige så mange film og serier som jeg plejer på mere end et halvt år. Men er meget selektiv på serier. Mad Men, Sons of Anarchy, Wire er det blevet til.
Alle har et fradrag, Helle hun har to ... Helle ... havets tournedos
Gravatar

#13 filt 13 år siden

#10, jeg kan i hvertfald stærkt anbefale Sherlock. En virkelig fantastisk fortolkning.
"Let the universe howl in despair, for I have returned..." - Lord Darkseid
Gravatar

#14 Hr. Nielsen 13 år siden

The Wire har jeg også på ønskelisten, har fået den anbefalet flere steder og den ligner noget jeg kunne falde for.
I have my principles - And if you don't like them, I have others
Gravatar

#15 elwood 13 år siden

The Wire er verdens bedste serie!

Bare lav en søgning på filmz, så vil du støde på op til flere tråde, hvor vi livligt diskutere dette mesterværk!
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#16 Hr. Nielsen 13 år siden

Verdens bedste....Sådan en anbefaling skal da følges:) Var ved at købe den da jeg fandt i i Fona 2000 for et par måneder siden, men må vist springe til og finde den igen. Takker.....
I have my principles - And if you don't like them, I have others
Gravatar

#17 Bruce 13 år siden

#16 Ved ikke om du har krav til den visuelle kvalitet, men R2 udgaverne af serien er en fejlkonvertering fra NTSC til PAL, som bl.a indfører diverse artifakter i billedet.
Alle har et fradrag, Helle hun har to ... Helle ... havets tournedos
Gravatar

#18 Hr. Nielsen 13 år siden

Det har jeg da og vil ofte hellere ofre lidt mere så...Hvilken udgaver skal man så købe (min blu ray afspiller kan ikke NTSC).
I have my principles - And if you don't like them, I have others
Gravatar

#19 Bruce 13 år siden

Uha. Såvidt jeg ved, er det ingen fejlfri PAL udgaver. Men det kan tjekkes på www.dvdcompare.net. Sidder dog med telefonen :)
Alle har et fradrag, Helle hun har to ... Helle ... havets tournedos
Gravatar

#20 Bruce 13 år siden

ALL Episodes have been converted from NTSC > PAL directly (at 24fps), and as such have artefacts such as interlacing. There is also some magnetic interference on the transfer at the very top of the screen (during the episodes) which is not present on the R1.

Det gælder for alle PAL udgivelser ser det ud til :(
Alle har et fradrag, Helle hun har to ... Helle ... havets tournedos

Skriv ny kommentar: