Efter afsnit 8 af Californication, må jeg indrømme det indtil videre er efterårets bedste serie. Det er i hvert fald den jeg glæde mig mest til at se. Måske pånær Las Vegas som lige er begyndt på sæson 5 med Tom Selleck istedet for James Caan, hvilket her 2 afsnit inde er ret skuffende.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
#1 - Hov. Arrested Development er bestemt IKKE fra HBO.
Derudover er jeg helt enig i, at Californication er sommerens bedste serie. Faktisk, så synes jeg er den eneste nye sommerserie, der overhovedet har været værd at bruge tid på.
#2 Det er sgu lidt ærgerligt, hvis Traveler stopper, for det er faktisk en af de bedre spændingsserier. Har ihvertfald nydt de første 5 afsnit i fulde drag.
"Sound editing is a lot like sex. Its usually done alone, late at night and with a lot of electronic gadgets." - Steve Carell
Traveler stopper, men du får en nogenlunde afklaring i slutningen. Lad os da også være ærlige - det er en underholdende serie, men bestemt intet mesterværk.
#14 det tænker jeg også tit når jeg sidder og læser om alle de serier som folk herinde på filmz har set, som i hvert fald ikke køre på nogen danske/svenske/norske/tyske kanaler og som man ikke kan se på de amerikanske kanalers web-sider med mindre man bor i USA
#11 DarkLight 17 år siden
Det er i hvert fald den jeg glæde mig mest til at se. Måske pånær Las Vegas som lige er begyndt på sæson 5 med Tom Selleck istedet for James Caan, hvilket her 2 afsnit inde er ret skuffende.
#12 ks 17 år siden
Derudover er jeg helt enig i, at Californication er sommerens bedste serie. Faktisk, så synes jeg er den eneste nye sommerserie, der overhovedet har været værd at bruge tid på.
#13 filmz-Bruce 17 år siden
Barry Sonnenfeld (Get Shorty, Men in Black) har instrueret det meget kreative koncept.
[url= preview trailer[/url]
#14 filmz-vassago 17 år siden
#15 filmz-Bruce 17 år siden
#16 filmz-Munk 17 år siden
Det er sgu lidt ærgerligt, hvis Traveler stopper, for det er faktisk en af de bedre spændingsserier.
Har ihvertfald nydt de første 5 afsnit i fulde drag.
- Steve Carell
#17 ks 17 år siden
#18 filmz-Munk 17 år siden
Absolut ikke et mesterværk, men ganske fin underholdning, vejet op mod mange andre tilsvarende serier.
- Steve Carell
#19 filmz-Crystalstar1200 17 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#20 tiany 17 år siden