Gravatar

#21 tiany 12 år siden

stoffer (11) skrev:
Det ville næsten være mere interessant at diskuttere hvilken af de to serier der fuckede sine afslutninger mest op.



Begge - fordi
Det eneste de kunne komme med i sidste ende var en omgang religiøs bullshit
Valar morghulis
Gravatar

#22 MOVIE1000 12 år siden

Har du set The Pacific? Syntes skuepillet virker mere distanceret end BOB, men til gengæld er den noget mere brutal. BOB er bedst i starten, hvor imod Pacific er bedst i de sidste afsnit.


Ja den så jeg for 2 måneder siden, så dog de første afsnit på tv, men måtte opgive da jeg ikke kunne huske hvad der skete forrige gang og hvem der var hvem. Men jeg var ret vild med The Pacific, den viste en side af krigen som jeg ikke kender meget til, men det fede var at karaktererne er mere spændende end selve krigen, men havde det omvendt med BoB. Synes bare at The Pacific var mere personlig mhs til de karakter vi fulgte. Men jeg glæder mig til at gense BoB, for jeg mindes at der var mere action og voldsomme billeder end The Pacific.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#23 Ericmase 12 år siden

MOVIE1000 (22) skrev:
Ja den så jeg for 2 måneder siden, så dog de første afsnit på tv, men måtte opgive da jeg ikke kunne huske hvad der skete forrige gang og hvem der var hvem. Men jeg var ret vild med The Pacific, den viste en side af krigen som jeg ikke kender meget til, men det fede var at karaktererne er mere spændende end selve krigen, men havde det omvendt med BoB. Synes bare at The Pacific var mere personlig mhs til de karakter vi fulgte. Men jeg glæder mig til at gense BoB, for jeg mindes at der var mere action og voldsomme billeder end The Pacific.


Har ikke set nogen af de serier, men vil dog forfærdeligt gerne have denne combo box: http://www.laserdisken.dk/html/visvare.dna?vare=71...
The Movie Nerd is here...
Gravatar

#24 Lord Beef Jerky 12 år siden

Uf... begge er fremragende serier men med en eller flere sæsoner, der er knap så skarpe. X-Files står for et par decideret dårlige sæsoner, imens Lost må nøjes med et par omkring gennemsnittet. Jeg kan dog ikke umiddelbart vælge en favorit af de to.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#25 PredatorX 12 år siden

De bedste Band of Brothers afsnit er da klart de sidste.. Meget mere rørende bliver det da ikke :)

Lost er i øvrigt noget forfærdeligt lort.
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#26 elwood 12 år siden

X marks the spot.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"

Skriv ny kommentar: