Filmen er ydermere proppet med den slags forvrøvlede scener der kun kan lade sig gøre indenfor en films rammer: Et par dage efter den famøse flyvetur møder de tilfældigt hinanden på gaden (det må være fordi New York er sådan en lille by). De går på bar og hælder begge dobbelte whiskyer i sig med en sådan hast som kun alkoholikere kan matche, uden dog at blive særligt påvirkede. I en anden scener skal Oliver posere i bar mås for Emily umiddelbart efter de har haft sex. Mens han gør sig klar dækker han omhyggeligt sit skridt med hænderne. Hvorfor mon? Man må vel gå ud fra at hun allerede har haft rig lejlighed til at studere kalorius inden? Billedet bliver senere brugt i Emilys billedudstilling, hvor hun fremviser særdeles kedelig fotokunst.

Som filmpar er hverken Amanda Peet eller Ashton Kutcher særligt velfungerende, men Ashton Kutcher har da i det mindste et vist talent til at se forvirret ud på en sjov måde. Filmen er da til tider også meget sød, hvis man er villig til at lukke øjnene for hvor tumpet den er resten af tiden.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#11 davenport 18 år siden

Men man kan heldigvis vinde billetter i quizzen, så man ved selvsyn og uden omkostninger, kan se om man er enig. (Det forventer jeg at jeg er!)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#12 filmz-vassago 18 år siden

Må tilstå at jeg til tider forfalder til den slags film - selvom man godt ved det ikke er filmkunst.
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Gravatar

#13 jessup 18 år siden

#12 - Ligesom "Fight Club" og den er du sikkert heller ikke forfalden til.
This is just until June
Gravatar

#14 filmz-angelica 18 år siden

Ser man Ashton Kutcher helt nøgen, eller hvordan?
I traileren ser det ikke ud som om, at der bliver vist bar mås, men det gør der måske?
;D
Gravatar

#15 ks 18 år siden

Ja, han står og klasker dilleren imod kameraet. Det kaldes norsk.
Gravatar

#16 davenport 18 år siden

LOL - good one ;)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#17 filmz-angelica 18 år siden

#15 Okay, men ser man også hans mås, som der står beskrevet?
Altså, det hele?;D
Gravatar

#18 davenport 18 år siden

Ja hele "måsen", hul und alles :D
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#19 Patriarch 18 år siden

#18 LOL .... du kan også hælde dem ud af ærmet når du skal :D
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#20 davenport 18 år siden

/indsæt trommehvirvel og buk for publikum :D
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!

Skriv ny kommentar: