Filmen er ydermere proppet med den slags forvrøvlede scener der kun kan lade sig gøre indenfor en films rammer: Et par dage efter den famøse flyvetur møder de tilfældigt hinanden på gaden (det må være fordi New York er sådan en lille by). De går på bar og hælder begge dobbelte whiskyer i sig med en sådan hast som kun alkoholikere kan matche, uden dog at blive særligt påvirkede. I en anden scener skal Oliver posere i bar mås for Emily umiddelbart efter de har haft sex. Mens han gør sig klar dækker han omhyggeligt sit skridt med hænderne. Hvorfor mon? Man må vel gå ud fra at hun allerede har haft rig lejlighed til at studere kalorius inden? Billedet bliver senere brugt i Emilys billedudstilling, hvor hun fremviser særdeles kedelig fotokunst.

Som filmpar er hverken Amanda Peet eller Ashton Kutcher særligt velfungerende, men Ashton Kutcher har da i det mindste et vist talent til at se forvirret ud på en sjov måde. Filmen er da til tider også meget sød, hvis man er villig til at lukke øjnene for hvor tumpet den er resten af tiden.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 mr gaijin 18 år siden

Så i stedet for spiddende kommentarer, består deres humor af at spytte vand på hinanden i en restaurant, at proppe ting op i næsen samt at åbne munden vidt op til beskuelse mens de voldæder slik.


Hmmm... Teletubbies leger bollevenner? Ellers tak. Tak for en god advarsel :)
Happiness is not always the best way to be happy.
Gravatar

#2 filmz-thomas _h 18 år siden

heh havde alligevel ikke regnet med at den havde fået SÅ meget ;)
Gravatar

#3 Kram 18 år siden

Det var præcis sådan en anmeldelse jeg regnede med, bare udfra traileren oser filmen af skodhed (fantastisk ord) :)
...
If winning isn't everything, why do they keep score?
Gravatar

#4 filmz-Harry 18 år siden

Er der bare bryster i filmen?
Sex er godt og sundt for dit helbred...
Gravatar

#5 Yoda 18 år siden

#4

Skal du per definition smøre alle diskussioner til med latterlige bemærkninger?
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#6 filmz-thomas _h 18 år siden

det er da en smule relevant med bryster i sådan en film. Det kan godt gøre forskellen hehe ;)
Gravatar

#7 jessup 18 år siden

ja - og vigtigst er de velformet og med hvad der ligner en god tyngde?
This is just until June
Gravatar

#8 Hive 18 år siden

Nu har Amanda Peet heldigvis været flink nok til at vise patter før, så selv hvis hun gjorde det igen i denne film ville det ikke være nok til at få mig i biografen. :)
Gravatar

#9 Riqon 18 år siden

Sig mig, er man bange for kun at give den 1 point? Det er altid mindst 2, synes jeg, og anmeldelsen taget i betragtning lyder det da som en 1'er?
The only way to beat a troll is to not play their game.
Gravatar

#10 chandler75 18 år siden

Anmelderen skriver da bl.a. at filmen "starter ganske finurligt" og at "Ashton Kutcher har i det mindste et vist talent til at se forvirret ud på en sjov måde. Filmen er da til tider også meget sød..."
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert

Skriv ny kommentar: