Filmen er ydermere proppet med den slags forvrøvlede scener der kun kan lade sig gøre indenfor en films rammer: Et par dage efter den famøse flyvetur møder de tilfældigt hinanden på gaden (det må være fordi New York er sådan en lille by). De går på bar og hælder begge dobbelte whiskyer i sig med en sådan hast som kun alkoholikere kan matche, uden dog at blive særligt påvirkede. I en anden scener skal Oliver posere i bar mås for Emily umiddelbart efter de har haft sex. Mens han gør sig klar dækker han omhyggeligt sit skridt med hænderne. Hvorfor mon? Man må vel gå ud fra at hun allerede har haft rig lejlighed til at studere kalorius inden? Billedet bliver senere brugt i Emilys billedudstilling, hvor hun fremviser særdeles kedelig fotokunst.

Som filmpar er hverken Amanda Peet eller Ashton Kutcher særligt velfungerende, men Ashton Kutcher har da i det mindste et vist talent til at se forvirret ud på en sjov måde. Filmen er da til tider også meget sød, hvis man er villig til at lukke øjnene for hvor tumpet den er resten af tiden.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#21 Patriarch 18 år siden

Du får en trommehvirvel herfra :)

Men du behøver ikke bukke dig ned ;)
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#22 davenport 18 år siden

Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#23 filmz-angelica 18 år siden

#18 Okay, men er det værd at se filmen for når man som jeg hungrer efter Ashton Kutcher's røv og nøgler?
Hvor meget af det er der at finde i filmen?
;D
Gravatar

#24 Patriarch 18 år siden

lol du er jo helt vild :D

Men som Asston fan ville du nok synes om filmen anyway. Så i biffen med dig :)
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#25 filmz-angelica 18 år siden

#24 mmhm.. Tja, jeg indrømmer at han som skuespiller ikke imponerer helt fantastiskt, og at filmens plot lyder lige lovligt forudsigeligt!
Men Hvis der er meget af hans nøgne krop, må man jo næsten ikke gå glip af den.
Og især den røv, han bærer rundt på, nam nam!;D
Bliver røven blottet?
Hihi, jeg er vild! ;D
Gravatar

#26 Patriarch 18 år siden

Vild... og lidt små tosset :D

Men ok.. jeg håber for dig du snart får lidt af hans røv at se så... det lader det du godt kunne trænge til den ;-D
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”

Skriv ny kommentar: