Ser man på den samlede udgivelse er den rent teknisk god, med både flot lyd og billede, så det er som det skal være. Ekstramaterialet kunne godt være en del bedre, og det er i hvert fald ikke på grundlag af det at man skal købe “Adams æbler”. Men er man til sort humor, så vil filmen med sikkerhed falde i ens smag og være et køb værdigt.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#21 Michael Andersen 17 år siden

#20 Jeg har ikke set filmen endnu, men på soundtracket findes det 1 minut og 16 sek. inde i soundtrackets 3. nummer, der hedder "Evacuation" (så mon ikke det er i starten af filmen?). Det er der hvor trommespillet lige pludselig bliver overtaget af spil på strygernes strenge og et efterfølgende hyl fra et horn.

Det varer godt nok kun et øjeblik, så jeg ved ikke om jeg alligevel vil kalde det for et citat, men hver gang jeg hører det tænker jeg straks på scenen i "Raiders", hvor Indy bliver bliver jagtet af hovitorne og råber til piloten, at han skal starte flyets motor.
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#22 Patriarch 17 år siden

Takker - altid sjovt med den slags frivillige eller ufrivillige citater :)
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#23 filt 17 år siden

#21, heh, ja det har du sgu lidt ret i. :D
"Let the universe howl in despair, for I have returned..." - Lord Darkseid
Gravatar

#24 filmz-Liou 16 år siden

Historien er måske ret svag men morsom er den. 3 ud af 6 herfra. Jeg ville have givet den 4 hvis den havde været værd at se igen.

Skriv ny kommentar: