Ser man på den samlede udgivelse er den rent teknisk god, med både flot lyd og billede, så det er som det skal være. Ekstramaterialet kunne godt være en del bedre, og det er i hvert fald ikke på grundlag af det at man skal købe “Adams æbler”. Men er man til sort humor, så vil filmen med sikkerhed falde i ens smag og være et køb værdigt.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 Fable 18 år siden

Om ikke andet så køb den for filmen, den er så sjov det fatter man ikk :D Dør af grin bare jeg ser Khalid (Ali Kazim) ^^
Gravatar

#2 filmz-hacky 18 år siden

Har man set reklamerne for den - har man set alle de komiske indslag!
//Kasper Ulvedal - www.Kasper-Ulvedal.com
Gravatar

#3 filmz-kain- 18 år siden

Enig med #2..

I øvrigt synes jeg at filmen er overvurderet af mange.
Gravatar

#4 filmz-Soren 18 år siden

Det er især et problem for Mads Mikkelsen der, uden at kunne gøre for det, spiller næsten den samme rolle som han gjorde i "De blinkende lygter". Det lugter lidt for meget af genbrug både fra Mikkelsens side, men også fra manuskriptforfatter Anders Thomas Jensens side.

Der er jeg ikke helt med?? :-)
Håber da det er en tanke torsk, for ellers er jeg ret sikker på du ikke har set blinkende lygter.
Derimod vil jeg sige at der kan drages mange paraleller til Svend fra "de grønne slagtere" ;)
__________________
......
Gravatar

#5 filmz-melian 18 år siden

Den er sgu da skide sjov. Bare lidt på samme måde som Gollum er sjov. Man griner for ikke at græde.
If the doors of perception were cleansed, everything would appear to man as it is : infinite.
....
But why is the rum gone?!
Gravatar

#6 azathoth 18 år siden

#4: DOH... ja jeg ved ikke lige, det er gået lidt i fisk. Jeg mente naturligvis De Grønne Slagtere. Jeg retter det lige i anmeldelsen. Tak for heads up! :)
This is not the signature you're looking for. You can go about your business. Move along!
Gravatar

#7 mini_jette 18 år siden

...Jeg sidder stadig og griner efter endelig at have taget mig sammen til at se den... For en gangs skyld nogenlunde god humor i en dansk film... sweet!
Don't take life too seriously. You'll never get out alive.
Gravatar

#8 Patriarch 17 år siden

Har lige set den - ganske ok film...

Men jeg blev ret distraheret af det musikalske tyveri som Jeppe Kaas har lavet her til filmen. Et af temaerne er næsten en node for node kopi af selveste Vertigo! Skamfuldt... Det er så tæt på at jeg er sikker på at han vill etabe en retsag skulle den opstå.
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#9 Michael Andersen 17 år siden

#8 Ja, mon ikke den gode gamle Herrmannske gravpot sidder deroppe et eller andet sted og venter på at uddele en ørefigne eller to til Kaas ;)
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#10 Patriarch 17 år siden

Bemærkede du det også?

Nu ved jeg ikke om du ligger mærke til musik i film sådan generelt - men det var sku' slemt!

Jeg mener man kan snildt lave noget der minder om noget andet, eller uforvarende komme til at kopiere musikken fra noget andet - det sker - men Vertigo?
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”

Skriv ny kommentar: